ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت مدیران و صاحبان کسب‌وکار

  • توسط pooladmin
  • 16/11/2019
  • 0
ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

دسترسی به ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت کار دشواری نیست. با شکوفایی هر چه بیشتر کسب‌وکار شما و رشد مشتریانتان، فهرست کارهای روزمره، یادآورها و پروژه‌ها به‌یک‌باره سر به فلک می‌گذارند و ازاین‌رو باید مراقب باشید که حجم زیاد کارها باعث نشود قوایتان تحلیل برود و عملکردتان دچار اختلال شود. می‌توانید از ابزارهایی که در ادامه آورده شده است، برای پیگیری پروژه‌ها، سازمان‌دهی اوقات روزهای کاری خود و بیشین سازی مسئولیت‌پذیری خود استفاده کنید.

برنامه روزانه یک مدیر با انبوهی از جلسات، کارها و موارد دیگر پر می‌شود. اگرچه برنامه گوگل کلندر تا حدودی می‌تواند ما از گرفتار شدن در چنبره عدم سازمان‌دهی یا عدم برخورداری از آمادگی کافی برای رویارویی با بسیاری از مشکلات رها کند، اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند فهرست همه کارهای روزانه خود را با روند بهتری دنبال کنید. در ادامه به پنج‌تا از بهترین ابزارها برای مدیریت وقت اشاره می‌کنیم که می‌توانند برای مدیران پرمشغله بسیار راهگشا باشند.

ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

۱- کندلی (Calendly)

ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

کندلی، پلتفرمی است که برای رهایی از استرس برنامه‌ریزی توسعه داده شده است.چه اینکه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جلسه، تماس تلفنی، برنامه ناهار یا حتی گفت‌وگوی ویدئویی باشید، کندلی می‌تواند با تقویم‌های منتخب شما همگام شود و لینکی را در اختیار شما بگذارد که می‌توانید آن را همراه با روزها و ساعات خالی خود به مخاطبانتان ارسال کنید. کندلی دسترس‌پذیری شما را به مخاطبانتان اعلام می‌کند، دعوت‌نامه تقویمی برای دیگران می‌فرستد و وقتی آن‌ها در تقویم اقدام به انتخاب زمانی کنند، آن را به‌طور خودکار در تقویم شما جای می‌دهد.

۲- مای لایف ارگنایزد (MyLifeOrganized)

ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

این برنامه ازجمله ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت مدیران پرمشغله است که غرق در کارهای روزانه و وظایف مدیریتی هستند. این برنامه به شما کمک می‌کند که مشخص کنید برای دستیابی به اهدافتان چه چیزهای را باید اولویت‌بندی کنید. این نرم‌افزار به‌طور خودکار، فهرستی از کارهای روزانه شما و اقدامات لازمه تهیه می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه دردسری روند پیشبرد کارهای خود را دنبال کنید. این ابزار در سیستم‌عامل‌های مختلف اعم از ویندوزی، اپلی و اندرویدی پشتیبانی می‌شود.

۳- وان پسورد (1Password)

ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

وان پسورد یک برنامه مدیریت گذرواژه، فرم ساز و کیف پول امن است. این برنامه می‌تواند تمامی گذرواژه‌های شما را به خاطر بسپارد تا امنیت حساب‌های کاربری‌تان تأمین شود. با استفاده از نرم‌افزار دیگر نیازی به بازنشانی گذرواژه‌ها هنگام فراموش کردن آن‌ها ندارید و می‌توانید با خیال راحت از اپلیکیشن ها و برنامه خود استفاده کنید.

۴- تاگل (Toggl)

ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

تاگل یک نرم‌افزار ساده و جمع‌وجور برای رهگیری زمان است که می‌تواند با دیگر ابزارهای مدیریت زمان ادغام شود تا کاربست پذیری بدون اشکالی را در اختیار کاربر بگذارد. این ابزار از جمله ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت مدیران است که دارای پروژه‌ها و زیرپروژه‌های بی‌شماری برای رهگیری دقیق زمان، گزارش‌هایی مانند گزارش پیشرفت روند کار و ارائه سرویس رهگیری برخط و غیر برخط زمان است. این نرم‌افزار برای تیم‌های پرمشغله، بسیار مناسب است.

۵- اکتیو کلاب (Active Collab)

ابزارهای مناسب برای مدیریت وقت

اکتیو کلاب به شما این امکان را می‌دهد که کار خود را در یک پلتفرم کاربرپسند تحت کنترل بگیرید. این برنامه، ترکیبی از ابزارهای مدیریت زمان، صورتحساب و پروژه است که ارتباط بلادرنگ میان بخشی و میان شرکتی را نیز تسهیل می‌کند. اکتیو کلاب ازجمله ابزارهای مناسب برای مدیریت و کمک به اعضای تیم به‌منظور پیگیری روند پیشرفت پروژه، اضافه کردن یادداشت‌ها و تخصیص وظایف به کارکنان در یک پلتفرم واحد است.

با شکوفایی هر چه بیشتر کسب‌وکار شما و رشد مشتریانتان، فهرست کارهای روزمره، یادآورها و پروژه‌ها به‌یک‌باره سر به فلک می‌گذارند و ازاین‌رو باید مراقب باشید که حجم زیاد کارها باعث نشود قوایتان تحلیل برود و عملکردتان دچار اختلال شود. می‌توانید از ابزارهایی که پیش‌تر یاد شد، برای پیگیری پروژه‌ها، سازمان‌دهی اوقات روزهای کاری خود و بیشین سازی مسئولیت‌پذیری خود استفاده کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)