• صفحه خانگی
  • >
  • سایر مقالات
  • >
  • هنگامی که مردان از ارتباط با زنان در محل کار بترسند تمام سرمایه های شرکت آسیب می بینند

هنگامی که مردان از ارتباط با زنان در محل کار بترسند تمام سرمایه های شرکت آسیب می بینند

  • توسط pooladmin
  • 26/09/2019
  • 0
ارتباط با زنان در محل کار

هیچ بحثی وجود ندارد که جنبش #MeToo بسیاری از زنان را در محل کار کمک کرد. متاسفانه اخیرا تحقیق ها نشان داده است که تلاش ها برای حذف تبعیض جنسیتی باعث تاثیرات منفی بر روی زنان در محل کار داشته است. اما موارد دیگری نیز وجود دارد مانند مردانی که در یادگیری آموزش هایی که #MeToo به ما می آموزد شکست خورده اند.

ارتباط با زنان در محل کار

در آوریل 2018 اکثریت پاسخ دهندگان (55 درصد مردان و 47 درصد زنان) در Pew Center Research Survey از 521.6 نفر از بزرگسالان گفته اند که این جنبش «کار را برای مردان در ارتباط با زنان در محل کار سخت تر کرده است» و «تاثیرات منفی بر روابط در محل کار» داشته است. متاسفانه، تنها 28 درصد باور دارند که این جنبش منجر به فرصت های بیشتری برای زنان می شود.

اوایل امسال، سازمان Sheryl Sandberg نتایج مطالعاتش از 5000 فرد بزرگسال را چاپ کرد تا تاثیر جنبش #MeToo در محل کار را بررسی کند.

نظرسنجی نشان داد که 60 درصد از مدیران مرد نسبت به سال اخیر در «انجام فعالیت های رایج در ارتباط با زنان در محل کار همانند توصیه کردن، معاشرت یا ملاقات های فردی» دچار مشکل شده اند. Sandberg گفت که با بسیاری از کارمندان مرد صحبت کرده است و آن ها گفته اند که از موقعیتی که با زنان تنها شوند، شام بخورند یا در ملاقات های فردی شرکت کنند اجتناب می کنند.

ارتباط با زنان در محل کار

و حالا ما تحقیق تازه ای داریم که توسط دانشکده هاستون با نتایج دلسرد کننده ای چاپ شده است. این مطالعه نشان می دهد که مردان برای ارتباط با  زنان در محل کار بی میل هستند، و همانطور که توسط Guardian’s Arwa Mahdawi گزارش شده است، 27 درصد مردان از ملاقات های فردی با زنان اجتناب می کنند، 21 درصد آن ها گفته اند که آن ها برای استخدام یک زن در شغلی که نیازمند ارتباط نزدیک است (مثل سفر کاری) اجتناب می کنند و 19 درصد آن ها از استخدام یک زن جذاب دوری می کنند.

با توجه به نتایجی که محققان گرفته اند «بسیاری از مردان در ارتباط با زنان در محل کار می دانند که تعرض جنسی چیست و بسیاری از زنان نیز آن را می دانند». Mahdawi می گوید که «بسیاری از مردان از تفاوت میان یک آغوش دوستانه و یک آغوش وحشت زده آگاه هستند». «آن ها می دانند که کدام باعث یک تعرض می شود و کدام نمی شود. کدامیک شما را متعجب می کند که چرا مردان از ارتباط با زنان در محل کار می ترسند؟»

به عنوان یک مرد میانسال، مدیر و رئیس شرکت باید بگویم که حق با Mahdawi است.

ما می دانیم که چگونه رفتار کنیم. می دانیم که چه وقت باید دهان مان را ببندیم. ما می دانیم چه چیزی مناسب و چه چیزی غیر مناسب است، و تفاوت میان آغوش دوستانه و وحشت زده را به خوبی می دانیم. ما دختران، همسرها و دیگر افرادی را داریم. ما کاملا می دانیم که دوست داریم چگونه با آن ها رفتار شود. این علم موشک نیست. بنابراین هنگامی که مطالعات نشان می دهد مردان میلی به ملاقات یا سفر یا ارتباط با زنان در محل کار  ندارند این 100 درصد مشکل مردان است.

ارتباط با زنان در محل کار

نکتۀ جا افتاده دیگر از این تحقیق درباره این نوع رفتار است: صاحب کار یا مدیر. این کار یک فرد احمق است که بخاطر ارتباط با زنان در محل کار که نیازمند ارتباط نزدیک است، استخدام نکند.

اگر چنین آدمی هستید، شما مانع پیشرفت یک کارمند زن بخاطر ترس از رفتار خودتان هستید که این رشد شرکت و دیگر کارمندان تان را متوقف می سازد. دغدغۀ واقعی تان باید این باشد که او شما را ترک کند و به تیم رقیب شما ملحق شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)