65 ایده تجاری برتر در سال 2019 (بخش سوم)

  • توسط pooladmin
  • 30/10/2019
  • 0
ایده تجاری

در مقالات قبل به معرفی 65 ایده تجاری برتر پرداختیم. در این مقاله نیز به ادامه معرفی این 65 ایده تجاری خواهیم پرداخت.

65 ایده تجاری برتر در سال 2019

  1. مربی ورزشی

به عنوان یک مربی ورزشی ، این فرصت را خواهید داشت تا با ورزشکاران جوان کار کنید و به آنها در آموزش مهارت ها و دانش مربوط به ورزش مورد علاقه خود کمک کنید. اگر در یک ورزش خاص پیش زمینه دارید ، می توانید خدمات مربیگری خصوصی را به بچه ها و خانواده های آنها بازاریابی کنید ، یا شاید با یک مدرسه محلی متوسط ​​یا دبیرستان کار کنید تا یک مربی رسمی تیم شوید. با توجه به اهمیت ورزش در زندگی بسیاری از بچه ها که در حال رشد هستند ، کمبود تقاضا برای خدمات مربیگری وجود نخواهد داشت.

  1. ​​خانه داری

با بازگشت اقتصاد ، بسیاری از آمریکایی ها درآمد کمی یکبار مصرف اضافی دارند و از آنجا که همه ما از هر زمان دیگری شلوغ هستیم ، بازار برای تمیز کننده های حرفه ای خانه فرصت بالایی دارد. اگر می خواهید دستان خود را کثیف کنید ، می توانید تجارت خود را کوچک نگه دارید و به تنهایی اعتصاب کنید. یا اگر رویای یک شرکت بزرگتر دارید ، چند کارمند یا پیمانکار استخدام کنید و می توانید چندین تیم نظافت را مدیریت کنید. سربار ممکن است شامل تجهیزات ، هزینه های بازاریابی و دستمزد پرسنل باشد ، اما در غیر این صورت شروع به کار نظافت یک شرکت نسبتاً کم هزینه است.

  1. خدمات تغییرات

حتی با میلیون ها گزینه خرید و گزینه مناسب ، نادر است که 100٪ کمد لباس شخص کاملاً 100٪ از زمان باشد. اگر یک متخصص تناسب اندام و تغییر هستید ، ساخت خدمات تغییر در خانه خود را در نظر بگیرید. بهتر است با راه اندازی یک شرکت پوشاک سفارشی ، خدمات اصلی تغییرات خود را تکمیل کنید. با طراحی و ساخت لباس مجلسی و یا تعمیر موارد دلخواه فرسوده ، می توانید با کمک به کسانی از ما که فقط به سختی اقتصاد خانه را در دبیرستان گذراندیم ، یک پایگاه مشتری ایجاد کنید.

  1. تعمیر خودرو

از تغییرات روغن و تعمیر موتور ، گرفته تا خدمات تایر و بدنه ، گرفته تا تمیز کردن داخلی و خارجی ، مشاغل مربوط به تعمیر خودرو وسعت همه چیز را برای مراقبت از اتومبیل اجرا می کنند. از طرف دیگر ، مشاغل مربوط به تعمیر اتومبیل می توانند روی یک تخصص اتومبیل مانند اتومبیل های خارجی ، اتومبیل های عتیقه فروشی یا مارک های خاص متمرکز شوند. هرچه را انتخاب کنید برای مشاغل تعمیر اتومبیل خود ، به مجوزهای دولت یا الزامات بیمه توجه کنید تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری شما مطابق قوانین محلی است.

  1. خدمات دستی

شما به عنوان یک کارگر دستی گزینه های مختلفی دارید: شما می توانید کارهای تعمیراتی عجیب و غریب را انجام دهید ، یا می توانید در تعمیرات خاصی مانند لوله کشی ، برق ، قفل ساز ، اقساط امنیت منزل یا کار HVAC تخصص داشته باشید. این همه بستگی به مجموعه مهارت شما ، و اینکه آیا مجوز ویژه دارید یا تمایل به کسب مجوز ویژه دارید (ممکن است کشور شما برای انجام کارهای تعمیر خاصی نیاز به مجوز پیمانکار داشته باشد). اما ، پس از تأسیس یک مشتری ، می توانید تیمی از دستیاران با مهارت های مکمل خود را استخدام کنید.

  1. پاک کننده های خشک

هر منطقه به یک تجارت محلی برای تمیز کردن خشک نیاز دارد ، بنابراین اگر شما متخصص در انجام لباسشویی هستید و می توانید این شکاف بازار را پر کنید ، تمیز کردن خشک ممکن است ایده ایده آل برای کسب و کار کوچک باشد. راه اندازی یک پاک کننده خشک مطمئناً به یک فروشگاه ، مقداری بودجه راه اندازی و تأمین نیاز دارد ، اما می تواند به سرعت با یک بازاریابی مناسب و توصیه های لغت به سرعت تبدیل به یک سرویس رفت و آمد شود.

  1. فروشگاه سخت افزار

یکی دیگر از اصلی ترین مشاغل کوچک محلی ، اگر می خواهید خدمات دستی خود را به یک فروشگاه گسترش دهید ، باید در فکر افتتاح یک فروشگاه سخت افزاری باشید. هنگامی که ساکنان در حال انجام پروژه های منزل یا تمیز کردن بهار هستند ، آنها همیشه نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی را پیدا نمی کنند – و احتمالاً نمی خواهند منتظر تحویل آنلاین باشند. اگر بتوانید مشاوره و راهنمایی هایی را به همراه کالاهای فیزیکی که بفروشید ارائه دهید ، فروشگاه سخت افزار شما می تواند به محلی شما و هر چه بهتر خدمات ارائه دهد.

  1. مشاغل خود ذخیره سازی

شروع یک کار تجاری خود ذخیره سازی می تواند یک تجارت سودآور باشد ، به خصوص نزدیک به یک شهر – جایی که آپارتمان ها اندک هستند و مردم برای ذخیره وسایل اضافی خود به فضای نیاز دارند. مطمئناً برای شروع کار در بازی خود ذخیره سازی به سرمایه و املاک و مستغلات نیاز دارید ، اما پس از راه اندازی ، حفظ این نوع مشاغل ، می تواند نسبتاً ساده باشد ، به خصوص پس از شروع کار با مشتری. و فضای شما را پر می کند.

  1. سرویس دستیار مجازی

اگر سازمان یافته ترین فردی هستید که می شناسید ، ممکن است یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک شما یک دستیار مجازی مستقل باشد: شما ممکن است متعجب شوید که چگونه بسیاری از شرکت ها به طور فزاینده ای وظایف اداری را برای کارگران از راه دور انجام می دهند. به عنوان یک دستیار مجازی ، می توانید مشتری های خود را انتخاب کرده و سپس ایمیل های آنها ، برنامه جلسات ، مسافرت با کتاب و سایر کارهای ضروری را مدیریت کنید تا زندگی و مشاغل مشتری شما راحت تر اداره شود – همه از آسایش خانه خود. برای اینکه خودتان یک مدیر شوید ، تنها یک لپ تاپ ، یک اتصال اینترنتی و یک اشتیاق واقعی برای برنامه ریزان روزانه است.

  1. نسخه نویسی مستقل و ایجاد محتوا

آیا باید در حالی که تراشه خود را در قسمت اصلی مگنوم ریخته اید ، از خود حمایت کنید؟ سپس شروع به کار نوشتن نسخه برداری یا خدمات ایجاد بازاریابی محتوا می تواند یکی از بهترین کارها از طریق ایده های تجاری کوچک در خانه برای شما باشد.

ممکن است قبلاً آن را شنیده باشید. “” پادشاه است. “و با کسب و کارهای بیشتر سعی در تولید منابع کتبی با کیفیت بالا مانند پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی ، روزنامه های سفید و خبرنامه ها وجود دارد – در بازار مستقل تعداد زیادی اتاق برای کلمه کلیدی مانند شما.

  1. درس های موسیقی

اگر شما یک موسیقیدان باشید – چه از نظر حرفه ای ، چه نیمه حرفه ای ، و چه فقط از روی حرفه ای فقط در روزهای خواب شما – شما در حال حاضر مهارت و ابزار لازم برای تبدیل شدن به یک معلم موسیقی آزاد را دارید. با ارائه درس موسیقی در خارج از خانه خود ، آن رویاپردازی ها را به واقعیت تبدیل کنید. به مدارس و روزنامه های محلی خود مراجعه کنید و بپرسید که آیا می توانید آگهی های تبلیغاتی یا فضای تبلیغاتی را برای شروع ساختن مشتری مشتری خود ارائه دهید.

  1. وبلاگ نویسی

برای یک نوع خاص از افراد ، وبلاگ نویسی یک کار رویایی واقعی است: شما می توانید در مورد احساسات خود بنویسید ، محصولات جدید / دستور العمل ها / مادام العمر (یا هر آنچه که تخصص شما باشد) را بیازمایید و از طریق تبلیغات یا کسب حامی مالی از شرکت ها در تبادل نظر – همه بدون نیاز به بیرون آمدن از رختخواب. برای ایجاد مخاطب کافی و کافی است تا بتوانید در وبلاگ نویسی شغل تمام وقت خود را ایجاد کنید ، وقت ، فداکاری و کار سختی را می طلبید. اما ، اگر به این کار بپردازید ، ممکن است به صفوف وبلاگ نویسان پر درآمد جهان بپیوندید.

  1. خدمات تبارشناسی

با محبوبیت خدماتی مانند 23 و Me و Ancestry.com ، مردم بیشتر و بیشتر به یادگیری در مورد پیشینه تاریخی و درخت خانوادگی خود علاقه مند می شوند. اگر چاقویی برای خوابیدن دارید و به جستجو در اینترنت و سوابق فیزیکی فکر نمی کنید ، ممکن است شروع به کار سرویس شجره نامه خود کنید.

به عنوان یک متخصص شجره نامه ، می توانید با مشتریانی کار کنید تا تاریخ خانواده آنها را دریابید و درخت خانوادگی آنها را ترسیم کنید. شاید برای کسب اطلاعات در مورد روند تحقیق نیاز به مجوز یا برخی کلاسها داشته باشید ، اما این کار نسبتاً کم هزینه برای شروع کار است.

  1. برنامه ریزی سفر

اگر عاشق مسافرت هستید و در بسیاری از مکانهای مختلف تجربه بازدید دارید ، ممکن است تجارت برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید. با کار از خانه ، می توانید به مشتریان کمک کنید تا تعطیلات رویایی خود را برنامه ریزی و انجام دهند – از رزرو پرواز و هتل تا یافتن بهترین رستوران ها و تفریحات تفریحی. بعلاوه ، همانطور که به مشتریان مختلف سرویس می دهید و با مناطق توریستی در سراسر جهان کار می کنید ، ممکن است فرصتی برای بازدید از مکانهای جدید (امیدوار باشید با تخفیف) برای گسترش دانش دانش خود داشته باشید.

  1. مشاوره شغلی

آیا پیش زمینه ای در HR دارید ، اما به دنبال گذار به کار از سبک زندگی خانه هستید؟ شما ممکن است شروع به کار مشاوره شغلی کنید – همکاری با مشتری برای ارائه مشاوره شغلی ، شکل دادن به رزومه های آنها و آماده کردن آنها برای مصاحبه های شغلی. مشاوره شغلی با استفاده از بسترهایی مانند LinkedIn ، به راحتی قابل فروش است و مطمئناً مردم مایل به پرداخت هزینه های تخصص شما هستند.

  1. راننده

اگرچه ممکن است این ایده کوچک تجاری دقیقاً مبتنی بر خانه نباشد ، اما بیشتر از هر زمان دیگری با محبوبیت برنامه های rideshare مانند Uber یا Lyft در تقاضا بیشتر است. شما به عنوان راننده آزمایشی ، از ماشین و موبایل خود استفاده می کنید و ساعات شخصی خود را انتخاب می کنید. اگر به رانندگی فکر نمی کنید ، این می تواند راهی سریع و آسان برای کسب درآمد باشد – خواه در کنار و یا به عنوان یک جادوگر تمام وقت. به علاوه ، اگر در منطقه ای کوچکتر و با رقابت زیاد زندگی نمی کنید ، همه سوار می شوید.

  1. خدمات تله مارکتینگ

در این عصر دیجیتال ، بسیاری از شرکت ها از فروش خود خارج می شوند و حتی نیاز به خدمات مشتری نیز از مشاوران خانه کار می کنند. اگر تجربه فروش دارید یا وقتی صحبت از طریق تلفن صحبت می کنید طبیعی است ، ممکن است خدمات تله مارکتینگ خود را ارائه دهید. بعلاوه ، این یکی از ایده های کسب و کار کوچک است که در واقع هیچ هزینه راه اندازی وجود ندارد ، تا زمانی که تلفن قابل اطمینان داشته باشید – و می توانید با مشتریان خود کار کنید تا ساعت ها و برنامه هایی را که برای شما مناسب است تعیین کنید.

  1. توسعه و طراحی وب سایت

برای موفقیت در هر مشاغل حداقل به یک وب سایت اساسی نیاز است ، اما بسیاری از صاحبان مشاغل نمی دانند چگونه می توانند یکی از آنها را تنظیم کنند. بنابراین ، اگر شما یک جادوگر فناوری اطلاعات و طراحی هستید ، فرصتهای بی پایان برای ایجاد وب سایتهای سفارشی خواهید داشت. برای به دست آوردن اولین مشتری خود از یک بستر مانند Upwork یا Envato استفاده کنید ، سپس از نمونه کارها و توصیه های لغت خود برای رشد پایه مشتری خود استفاده کنید (و در نهایت قیمت های خود را بالا ببرید).

  1. فروش لباس آنلاین

با تشکر از بازارهای آنلاین مانند eBay ، Amazon ، و Etsy و برنامه هایی مانند Depop ، فروش کالاهای خود به صورت آنلاین آسان تر از همیشه است. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک را باز کنید ، دیگر نیازی به استرس لجستیکی و مالی اجاره فضایی ، یافتن منابع مالی و استخدام کار ندارید که اگر می خواهید یک فروشگاه آجر و ملات را باز کنید.

به علاوه ، برخلاف یک مکان خرده فروشی فیزیکی ، فروشگاه های تجارت الکترونیک 24/7 باز هستند ، بنابراین شما می توانید ظرفیت درآمد خود را بیش از حد شارژ کنید – این یکی از ایده آل ترین سرمایه های ایده آل برای کسب و کار کوچک در این لیست است.

  1. مشاور SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایند بهبود رتبه وب سایت یا وب سایت برای کلمات کلیدی خاص در نتایج موتور جستجوی ارگانیک است. یک آژانس سئو وظیفه دارد نتایج جستجوی ارگانیک مشتری را بهبود بخشد تا بازدیدکنندگان ورودی بیشتری داشته باشد و از این طریق با بهینه سازی وب سایت مشتری ، ایجاد لینک به وب سایت و / یا بهینه سازی وب سایت از کلمات کلیدی برتر استفاده کند.

برای شروع کار با این ایده کسب و کار کم هزینه برای خودتان ، اطمینان حاصل کنید که در سئو آموزش دیده اید یا شخصی را که در SEO جستجو کرده است استخدام کرده و برای تبلیغ خدمات خود یک وب سایت راه اندازی کنید.

  1. توسعه برنامه

راه اندازی یک برنامه موفق کار ساده ای نیست- اما هرگز منابع بیشتری در اختیار شما نبوده است تا بتوانید در شروع کار کمک کنید. خواه بخواهید برای Android یا iOS برنامه هایی بسازید ، بازارهای بزرگی برای بازی ها ، ابزارهای بهره وری و موارد دیگر وجود دارد. توسعه برنامه یک ایده عالی برای کسب و کار کوچک است زیرا بسیاری از مشاغل می خواهند برنامه ها را توسعه دهند. در عوض ، شما همچنین می توانید برای مصرف کنندگان برنامه ایجاد کنید.

انتخاب بهترین ایده تجاری کوچک برای شما

در پایان روز ، هر یک از اینها ممکن است بهترین ایده کسب و کار کوچک برای شما باشد ، یا ممکن است چیزی حتی بهتر از آن وجود داشته باشد. تنها شما ، با این حال ، می توانید پیشینه ، مهارت ها ، دانش ، فرصت های تأمین اعتبار و غیره را در نظر بگیرید تا تعیین کنید که چه نوع مشاغل کوچک برای شروع واقعی ترین واقعیت است.

همانطور که جاش واردینی ، بنیانگذار Serpwatch به ما گفت: “هیچ ایده ای وجود ندارد – همه ، برای بعضی ها بهترین است که برای دیگران بدترین باشد. مهم است که شما بتوانید مطابق آنچه علاقه مند هستید ، با آنچه در واقع یک سرویس یا محصول تحت ارائه ارائه می دهد مطابقت داشته باشد – به این ترتیب شما از شروع کار ناامید و ناامید نخواهید شد. ”

به گفته این ، این روزها تعداد بیشتری از افراد از مشاغل سنتی ، 9 به 5 خارج می شوند و به تنهایی اعتصاب می کنند. در حقیقت ، طبق شاخص Kaupman Index of Startup Activity 2017 ، هر ماه حدود 540،000 نفر به سمت خود اشتغالی تغییر می کنند. بنابراین اگر اشکال کارآفرینی را گرفتید ، مطمئنا تنها نیستید.

بنابراین ، اگر علاقه مند به داشتن یک تجارت کوچک هستید ، به آنجا بروید و شروع کنید. حتی اگر ایده کسب و کار ایده آل را در لیست ما پیدا نکردید ، گزینه های شما بسیار بی پایان هستند – بنابراین تصمیم بگیرید که چه چیز خوبی دارید ، چه کاری را دوست دارید انجام دهید ، و آن را به حرفه جدید خود تبدیل کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)