65 ایده تجاری برتر در سال 2019 (بخش دوم)

  • توسط pooladmin
  • 31/10/2019
  • 0
ایده تجاری

در مقاله قبل معرفی 65 ایده تجاری برتر را شروع کردیم. در این مقاله نیز به معرفی ادامه این 65 ایده تجاری می پردازیم.

65 ایده تجاری برتر در سال 2019‌

  1. پادکست

برای کسانی که حرفی برای گفتن دارند یا داستانهای مهم برای گفتن دارند ، ممکن است در نظر داشته باشید که یک تجارت پادکست را شروع کنید. با محبوبیت پادکستهای روزنامه ها و سایر رسانه های ارائه دهنده ، افراد خصوصی توانسته اند روند صعودی را طی کنند – تبدیل یک سرگرمی به یک تجارت کاملاً گسترده. پادکستینگ به برخی از تجهیزات صوتی و نرم افزارهای ویرایش نیاز به یک سرمایه گذاری اولیه دارد ، اما پس از شروع کار ، می توانید به همان سرعت صحبت کنید ، تولید کنید و البته پادکست خود را نیز به بازار عرضه کنید.

علاوه بر این ، اگر شما به طور خاص به ایده تجاری تجارت آنلاین علاقه دارید ، پادکست می تواند از طریق منزل و کاملاً آنلاین انجام شود.

  1. بوتیک لباس

برای کارآفرینان مد روز در خارج از کشور ، فکر کنید بوتیک پوشاک خود را باز کنید. اگرچه این یکی از ایده های کسب و کار کوچک در لیست ما است که به بودجه اولیه نیاز دارد ، اما در صورت یافتن موجودی مناسب و بازار مناسب ، می تواند سرگرم کننده و موفق باشد. رقابت در برابر خرده فروشان لباس بزرگ می تواند چالش برانگیز باشد ، اما اگر می توانید یک طاقچه خاص پیدا کنید ، مانند شروع یک کسب و کار تی شرت یا فروشگاهی مستقر در محلی ، می توانید از خلاقیت خود برای برجسته کردن در بین سایر گزینه های عمومی دیگر در آنجا استفاده کنید.

  1. تختخواب و صبحانه

آیا در یک مکان جالب گردشگری زندگی می کنید؟ آیا خانه شما یک خانه مهمان ، مجموعه مادر و یا حتی فقط اتاق خواب یدکی دارد؟ آیا عاشق آشپزی و سرگرمی میهمان هستید؟ در این صورت ممکن است یکی از بهترین ایده های تجاری کوچک این باشد که خانه خود را به B&B شخصی خود تبدیل کنید. سایت هایی مانند VRBO و AirBnB باعث شده است تا خانه خود را برای مسافران نیازمند بازاریابی کنید و حتی ممکن است در طول راه دوست جدیدی پیدا کنید.

  1. پذیرایی

اگر یک سرآشپز حرفه ای هستید اما از خرد کردن رستوران خسته شده اید ، شروع یک سرویس پذیرایی فرصت خوبی برای ورود به دنیای خود اشتغالی است. برای شروع به آشپزخانه تجاری ، کارمندان نیمه وقت سرور و یک زن و شوهر دستیار آشپز نیاز دارید. اما در مقایسه با افتتاح رستوران شخصی خود ، هزینه های اضافه کار برای راه اندازی و راه اندازی یک شرکت پذیرایی بسیار قابل کنترل تر است.

  1. پخت سفارشی

به همین ترتیب ، اگر شما یک نانوا یا طراح کیک حرفه ای (یا نیمه حرفه ای و یا به طرز حرفه ای) هستید ، شروع به تهیه نانوایی طراحی سفارشی خود کنید. برخلاف تهیه کنندگان مواد غذایی ، نانوایان معمولاً مجاز به کار کردن در خارج از آشپزخانه منازل غیر تجاری تا زمانی که الزامات بخش بهداشت را برآورده می کنند. مقررات ایالتی و محلی خود را بررسی کنید تا دقیقاً آنچه را برای شروع تولید نانوایی مورد نیاز خود لازم دارید ، تأیید کنید.

23- کامیون مواد غذایی

کامیون های مواد غذایی بسیار محبوب هستند ، و اغلب غذاهای خاص و منحصر به فردی ارائه می دهند که اغلب در رستوران های آجر و ملات به راحتی نمی فروشند. دستور العمل معروف شیرینی مادر یا ایده دسر خارج از دیوار خود را بگیرید و به مسیر رویدادهای محلی ، بازارهای کشاورز ، میدان شهر ، مجتمعهای بزرگ شرکتهای بزرگ در وعده نهار بروید – هر کجا که احتمال دارد جمعیت را جلب کنید. به خاطر داشته باشید که برای اجرای یک کامیون مواد غذایی ، معمولاً مجبورید مجموعه خاصی از دستورالعمل ها و استانداردهای انطباق ایمنی را رعایت کنید ، بنابراین با بخش بهداشت محلی خود تماس بگیرید تا مشخص شود رستوران موبایل شما به چه چیزی نیاز دارد.

  1. رستوران یا کافه

اگر واقعاً جاه طلبانه (و از نظر کارآفرینی) جاه طلب هستید ، رؤیای نهایی شما ممکن است باز کردن غذای دلخواه ، غذا ، کافه یا رستوران تمام خدمات خود باشد. اگرچه شروع رستوران یکی از چالش برانگیزترین ، پر ریسک ترین و گرانترین ایده های تجاری در لیست ما است ، اما پاداش می تواند برای کسانی که مایل به کار هستند ، عالی باشد. اگر می خواهید شرط بندی مطمئن تری از شروع رستوران خود از ابتدا داشته باشید ، باز کردن حق رای دادن به یک زنجیره رستوران تاسیس را در نظر بگیرید و از مزایای یک مارک در حال حاضر محبوب استفاده کنید.

  1. کارخانه آبجوسازی صنایع دستی

کارخانه های تولیدی صنایع دستی ، ریزگردها ، در ایالات متحده در حال رونق گرفتن هستند – در حقیقت ، 98٪ کارخانه های کارخانه در ایالات متحده مستقل از آن متعلق هستند. بنابراین ، اگر در گاراژ خود مشغول تهیه آبجو با آبجو بوده اید ، آن را رسمی خواندن و باز کردن میکروبراسیون می توانید یک راه عالی برای کسب درآمد از سرگرمی شما باشد.

  1. فروشگاه بستنی

اگر آماده نیستید که در یک رستوران یا کافه کامل سرمایه گذاری کنید ، یا از طرف دیگر اشتیاق خاصی برای رفتارهای تابستانی ندارید ، ممکن است فکر کنید که بستنی فروشی خود را باز کنید. فروشگاه های بستنی ایده ای کاملاً مناسب برای تجارت در شهر کوچک هستند ، همانطور که ممکن است تصور کنید ، برای خانواده های بعد از مدرسه و در طول تابستان. اگرچه برای شروع این نوع تلاش به بودجه زیادی احتیاج دارید ، مطمئناً نسبت به سایر مشاغل سرویس دهی مواد غذایی کم ارتفاع خواهد بود.

  1. آشپز شخصی

ممکن است مشابه یک تجارت پذیرایی ، اما کمتر درگیر و شاید انعطاف پذیر تر باشد ، ممکن است تجارت خود را به عنوان سرآشپز شخصی شروع کنید. شما می توانید از تخصص آشپزی خود برای طبخ خانواده ها یا افراد استفاده کنید و همچنین در برنامه ریزی و دستور العمل های غذایی به آنها کمک کنید. با این نوع تجارت آشپزی ، با آشپزی خود شخصی تر خواهید شد و به شما این امکان را می دهید تا با همه افراد مختلف به صورت یک نفره کار کنید و به دنبال محدودیت ها ، لایک ها و دوست نداشتن رژیم های غذایی خود باشید.

  1. سرویس نجات خصوصی

اگر به عنوان یک محافظ نجات تجربه کرده اید یا دارای گواهینامه CPR هستید ، راه اندازی یک تجارت شخصی برای محافظت در مهمانی های استخر و سایر رویدادهای آبی را در نظر بگیرید. این مشاغل با یک سرویس خصوصی درس شنا برای کودکان خوب جفت می شود.

بدیهی است ، این تجارت برای اقلیم هایی که در تمام طول سال گرم باقی می مانند مناسب است. اما اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید ، می توانید از نجات خصوصی خود به عنوان یک تجارت فصلی استفاده کنید ، تا زمانی که این سرویس را با درآمد دیگری تکمیل کنید – فقط از هر یک از ایده های کسب و کار کوچک دیگر در این لیست استفاده کنید!

  1. شرکت متحرک

واقعیت جالب شما برای روز اینجاست: یک آمریکایی متوسط ​​11.7 بار در طول زندگی خود حرکت می کند. این تعداد جعبه ها ، مبل ها ، یخچال ها و میزهای ناهار خوری زیادی است که باید هر روز از محل و مکان ها جمع شود. اگر از گذراندن وقت خود در پشت میز متنفر نیستید و فکر نمی کنید که وسایل سنگین را استخدام کنید – یا استخدام ، مدیریت و هماهنگی تیمی از دوستان فوق العاده قوی برای کمک به شما در انجام این کار بلند کردن ، فکر می کنید که شرکت متحرک خود را شروع کنید.

  1. خدمات چشم انداز

اگر انگشت شست سبز ، چشم به طراحی و عشق به صدای شیرین مزارع چمن زن دارید ، شروع به کار در محوطه سازی کنید. چمنزارها ، گل گیاهان ، و حتی نقشه های پیچیده منظره را برای خانه ها و مجتمع های اداری طراحی خواهید کرد. اگر در مورد بخش اداری مشاغل منظر مطمئن نیستید ، گزینه های نرم افزاری مانند Arborgold را بررسی کنید تا در مدیریت پشتیبان به شما کمک کند تا بتوانید روی مشتریان شاد خود تمرکز کنید.

 

  1. نظافت حیوان خانگی

علاقه مندان به حیوانات احتمالاً می توانند به چیزی بهتر از تعطیل کردن با حیوانات خانگی در تمام روز فکر کنند. ممکن است برای تأمین بودجه برای باز کردن تأسیسات نظافت حیوان خانگی خود ، برخی از زمان ها طول بکشد. بنابراین ، در ابتدا با ارائه خدمات تلفن همراه پایین سر راه خود را نگه دارید و مهارت ها و ابزار نظافت خود را مستقیماً به خانه های مشتریان خود بیاورید. همچنین می توانید برای تکمیل مشاغل نظافت خود ، خدمات پیاده روی سگ را نیز ارائه دهید.

  1. خدمات راهنما

اگر در نزدیکی جاذبه های توریستی و یا در یک شهر بسیار قاچاق زندگی می کنید ، می توانید تور پیاده روی یا خدمات راهنمای ویژه خود را شروع کنید. این یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک برای کسانی است که دوست دارند دوچرخه سواری کنند ، دوچرخه سواری کنند ، پیاده روی کنند ، به کاوش در فضای بیرون از خانه بپردازند و از مناطق محلی خود بسیار آگاه هستند.

  1. گل فروشی

اگر یک انگشت شست و چشمی برای نظم و ترتیب دارید ، ممکن است تصمیم بگیرید فروشگاه گل فروشی خود را باز کنید. گلها یکی از این هدایا هستند که همیشه مورد استقبال قرار می گیرند – خواه برای جشن های تولد ، فارغ التحصیلی ، سالگرد یا هر رویداد دیگر. با شروع تجارت گلفروشی خود ، می توانید نیازهای هدیه دادن را در منطقه خود ارائه دهید و ترتیب های زیبایی را ایجاد کنید که به طور مداوم مشتری های جدید و عود کننده را به ارمغان می آورد.

  1. دولا

Doulas مادران انتظار را از طریق تمام جنبه های غیر پزشکی روند کار و زایمان راهنمایی می کند ، چه در خانه ، چه در بیمارستان و چه در هر دو عمل. و از آنجا که دولا ها در درجه اول برای انجام کار خود به مراجعان خود سفر می کنند ، نیازی به پراکندگی در فضای اداری نخواهید داشت. البته برای کار به عنوان یک حرفه ای حرفه ای باید به آموزش بپردازید و مجوز کسب کنید. اما اگر به سلامتی و سلامتی زنان علاقه مند هستید ، با الهام از چشم انداز زندگی جدید در جهان ، و نمی خواهید به طور منظم 9-5 کار کنید ، آموزش برای این تجارت خدمات شخصی ارزش آن را خواهد داشت.

  1. ماساژ درمانی

روش های درمانی زیادی در جهان وجود دارد ، اما ماساژ درمانی یکی از آزمایش های واقعی و واقعی (و لذت بخش) در آنجا است. به عنوان شغل ، ماساژ درمانی تقاضای زیادی دارد: دفتر آمریكا آمریكا آماری آمریكا رشد 26 درصدی در مشاغل ماساژ درمانی را بین سالهای 2016 تا 2026 پیش بینی كرده است ، این میزان بسیار بالاتر از حد متوسط است.

برای فعالیت قانونی به عنوان ماساژ درمانی ، به آموزش و مجوز ویژه نیاز دارید ، بنابراین شرایط دولت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که طبق قوانین محلی عمل می کنید. اما به محض پرش از مجوزهای مجوز ، می توانید یک استودیوی داخلی را باز کنید ، به مراجعان خود سفر کنید (برای شروع کار ، خدمات درمانی ماساژ درمانی در صورت تقاضا) و یا درنهایت تسهیلات خود را باز کنید. .

  1. متخصص تغذیه

اگر کاملاً با افتخار بدون گلوتن وگان و غذاهای کامل هستید و دوست دارید عادات تمیز کردن خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، شروع به کار خود به عنوان یک متخصص تغذیه و دریافت حقوق برای کمک به دیگران در رسیدن به اهداف سلامتی خود در نظر بگیرید. اما قبل از شروع تجویز آن اسموتی های اسفناج و چیا ، تحقیقات خود را در مورد شرایط مجوز انجام دهید. همانطور که در مورد هر ایده کسب و کار مراقبت های بهداشتی شخصی در این لیست وجود دارد ، شما به عنوان یک متخصص تغذیه ثبت شده برای انجام عمل نیاز به آموزش دارید.

  1. مربی شخصی یا مربی بدن سازی

اگر شما اولین کسی هستید که هر روز صبح در سالن بدنسازی هستید یا آرزو دارید که از مربی یوگا خود را به دست بگیرید ، قدم بعدی این است که از آن انرژی بدنی گرفته شده و آن را به سمت یک مربی مجاز بگیرید. به عنوان یک مربی شخصی دارای مجوز ، می توانید جلسات آموزش خصوصی را در خانه خود یا خانه های مشتری ارائه دهید ، جلسات گروه رهبری در پارک های محلی ، تبدیل به یک مربی معتبر برای کل میزبان تمرینات (Zumba ، کسی؟) ، و در نهایت ، حتی استودیو یا سالن بدنسازی خود را باز کنید.

  1. خدمات زیبایی

این که آیا شما از دانشکده آرایشی فارغ التحصیل شده اید ، موارد زیر را برای آموزش آرایش خود در YouTube ایجاد کرده اید ، یا توصیه های شما در مورد توصیه های مو و آرایش دوستان خود است ، تبدیل شدن به موی آزاد و یا آرایشگر ، گام بعدی منطقی است. قبل از راه اندازی یک سالن آجر و ملات یا ایجاد فضایی در خانه خود ، با ثبت نام به عنوان یک سبک حرفه ای برای یک برنامه زیبایی در صورت تقاضا شروع کنید ، بنابراین شما و ابزارهای خود درست به سمت مشتری های خود سفر خواهید کرد. خانه ها کار در تعطیلات آخر هفته یا شب راه مناسب برای انتقال آهسته از یک کار 9-5 و ایجاد یک مشتری مشتری وفادار است.

39. مربی زندگی

اگر اشتیاق به کمک به مردم برای رسیدن به پتانسیل واقعی خود را دارید ، تبدیل شدن به یک مربی زندگی ممکن است ایده ایده آل برای کسب و کار کوچک باشد. به عنوان یک مربی زندگی ، شما با مشتری ها کار می کنید تا مشکلات یا بخش هایی از زندگی آنها را که دوست دارند آنها را تغییر دهید ، مرتب سازی کنید و به آنها کمک کنید تا برنامه هایی را برای پیشرفت و رسیدن به اهداف خود ایجاد کنند. اگرچه برای تبدیل شدن به یک مربی زندگی لزوماً به گواهینامه احتیاج ندارید ، اما وقتی در جستجوی مشتری هستید ، مجوز گرفتن می تواند به شما کمک کند.
هنگامی که خدمات خود را به بازار عرضه کردید ، و مشتری های شما می توانند مهارت های شما را تأیید کنند ، اما در مسیر موفقیت در یک تجارت موفق خواهید بود.

   40. مدرس

تقریباً هر کودک در مقطعی از حرفه تحصیلی خود به تدریس نیاز دارد. بعلاوه ، نه تنها تدریس مشاغل بسیار تقاضا بلکه به طور متوسط شما می توانید در هر ساعت 40 دلار به عنوان یک مدرس خصوصی درآمد کسب کنید. بنابراین ، اگر به یک زبان خارجی مسلط هستید ، یا در ریاضیات ، علوم و یا نویسندگی سرآمد هستید ، خود را به عنوان یک مدرس مستقل برای دانش آموزان در هر سنی در جامعه محلی خود قرار دهید.

با این وجود بهتر است ، دوستان خود را به همان اندازه واجد شرایط و مشتاق آموزش دهید و یک شغل آموزش کامل ارائه دهید. با ارائه زمینه های متنوعی به والدین در محله خود ، می توانید به سرعت یک پایگاه مشتری ایجاد کنید و مشتاقانه برای کمک به شما در دستیابی به بهترین نتایج علمی ممکن هزینه های خود را پرداخت کنید.

  1. مشاور برنامه کالج

طبق اعلام انجمن ملی مشاوره در مورد پذیرش دانشکده ، تنها 28٪ مدارس دولتی حداقل یک مشاور دانشگاه را استخدام می کنند. و با این حال ، روند تحصیل برای امتحانات ورودی ، تکمیل برنامه های دانشگاهی و پیمایش در روند مالی پیچیده است. اگر سازمان یافته هستید ، از روند آموزش عالی آگاه هستید و از کار با نوجوانان و والدین آنها لذت می برید ، برای شروع کمک به فرزندان باهوش ، جاه طلب و شایسته تر ، به دنبال یک تجارت جانبی به عنوان مشاور مستقل برنامه کالج باشید تا به بچه های باهوش تر ، جاه طلب تر و شایسته تر کمک کنید.

  1. ارائه دهنده مراقبت های روزانه

اگر والدینی هستید که می خواهید از خانه کار کنید یا به سادگی شخصی را دوست دارید که با کودکان نو پا کار کنید ، شروع یک مهد کودک می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. روند تبدیل شدن به یک ارائه دهنده مجوز مراقبت از کودک نسبتاً ساده است ، اما توجه داشته باشید که نیازها در ایالت متفاوت است. شهرها ، شهرها و شهرداری ها گاهاً مقررات خاص خود را نیز دارند.

  1. ارائه دهنده مراقبت های ارشد

با افزایش جمعیت رونق کودک ، سالمندان بیشتر و بیشتر به مراقبت در منزل نیاز دارند. این نیازها از نیازهای پزشکی خاص گرفته تا همراهی ساده یا کمک به آشپزی ، مرتب کردن یا حمل و نقل به ملاقاتها و ملاقاتها متفاوت است. این یک گزینه عالی برای هر کس که دارای تجربه پرستاری است که می خواهد برای خود کار کند ، کار می کند.

  1. مترجمی

اگر می توانید به چند زبان صحبت کنید ، این یک راه آسان و ارزان برای شروع یک تجارت کوچک است که بتوانید از آن مهارت ها استفاده کنید. اگر مترجم یا مترجم شوید ، می توانید با افراد ، مشاغل و یا حتی با مشتریان آنلاین کار کنید – ترجمه برای جلسات ، تماس های تلفنی ، مقالات و موارد دیگر. همانطور که با موفقیت بیشتری با مشتریان بیشتر و بیشتر کار می کنید ، آنها در صورت نیاز به این نوع خدمات ، به شما رو خواهند کرد و شما همچنان به پیشرفت توانایی های زبان خود در بالای همه ادامه می دهید.

ادامه این مقاله را از اینجا بخوانید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)