با دریماند گرین ، قهرمان سه دوره NBA و کارآفرینی موفق آشنا شوید

  • توسط pooladmin
  • 15/11/2019
  • 0
دریماند گرین

دریماند گرین قهرمان سه دوره NBA، سه دوره عضو تیم All-Star و بازیکن تیم گلدن استیت واریورز (که در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) شد) می‌باشد. وی همچنین موفق به کسب مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو به همراه تیم ملی بسکتبال آمریکا شد.
اما از همه اینها بگذریم، دریماند یک کارآفرین بسیار موفق نیز می‌باشد.
راستش را بخواهید امروز او در شهر وارن میشیگان حضور دارد تا در راستای طرح توسعه‌ایش با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای Blink، اولین باشگاه تناسب اندام از ۲۰ باشگاه خود را افتتاح کند. دریماند که اصالتاً اهل شهر ساگینا ایالت میشیگان است، قصد دارد تا باشگاه‌های جدیدش را در دو ایالت ایلینویز و میشیگان راه‌اندازی کند. Blink هم‌اکنون ۱۰۰ شعبه فعال داشته و در نظر دارد تا در سه سال آینده ۳۰۰ باشگاه ورزشی دیگر را نیز راه‌اندازی کند.
وی که هم‌اکنون ۲۹ سال سن دارد، به عنوان یک بسکتبالیست حرفه‌ای در برهه حساسی از زندگی خود قرار گرفته و اگر به همین شکل پیش برود تا ۴۰ سالگی می‌تواند ثروتی بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا به دست آورد. وی که تمرکز و انرژی عجیبی برای رسیدن به این هدف دارد، برای نیل به چنین ثروت هنگفتی تنها ۱۱ سال فاصله دارد. داستان کارآفرینی وی، تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش و میل عجیب به مالکیت یک کسب‌وکار می‌تواند برای هر کسی که می‌خواهد کسب و کار خود را راه بیاندازد و تبدیل به یک کارآفرین شود، راهنمای بسیار خوبی باشد.
من از دریماند در مورد یک کارآفرین موفق سه سوال پرسیدم. در ادامه پاسخ‌های بی‌نظیر دریماند گرین را مطالعه کنید:

نظرات دریماند گرین

۱. رمز شماره یک موفقیتت چیست؟

«راستش را بخواهید، هیچ رمز و رازی وجود ندارد. شما به هیچ‌وجه نمی‌توانید به صورت تصادفی و شانسی به موفقیت دست پیدا کنید. همه کاری که باید بکنید، کارکردن است. در مورد بسکتبال، تنها کاری که باید انجام دهید وقت‌گذاشتن و تمرین‌کردن است. اما در کسب‌وکار شما باید کنجکاو باشید، تا می‌توانید سوال کنید و دور و برتان را با آدم‌های باهوش و موفق پر کنید. هر کسی که به سطحی از موفقیت دست پیدا کرده‌است مسلما به شما خواهد گفت که هیچ راه میانبری وجود ندارد».

۲. کارآفرینان از انجام چه اشتباهات مهلکی باید پرهیز کنند؟

«بزرگترین اشتباهی که یک کارآفرین می‌تواند مرتکب شود این است که سعی کند هیچ اشتباهی مرتکب نشود. اشتباهات شیوه آموختن شما را شکل می‌دهند. اشتباهات به شما نشان می‌دهند که چطور می‌توانید بهتر از قبل باشید. شما به هیچ‌وجه نمی‌توانید یک پرتاب سه امتیازی را یاد بگیرید مگر آنکه دفعه اول آنرا خراب کنید».

 

۳. هدفتان از راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی Blink چیست؟

«وقتی در ساگینا میشیگان زندگی می‌کردم هیچ محل مناسب و سالمی برای تمرین‌کردن نداشتیم و باشگاه‌هایی هم که در آن شهر فعال بودند یا به شدت گران بودند یا محل سالمی برای ما نبودند. خیلی دلم می‌خواست در شهری که زمانی در آن زندگی می‌کردم بتوانم یک مکان مناسب، سالم و بی‌نظیر برای ورزش‌کردن جوانان ایجاد کنم و برای مردم این فرصت را فراهم کنم که بتوانند سبک زندگی سالم را تجربه کنند. شراکت با شرکت Blink فرصت خوبی بود تا با ارائه امکانات ورزشی اقتصادی و ارزان‌قیمت، اقشار مختلف مردم هیجان کافی برای تناسب اندام خود داشته باشند».

بر اساس این پاسخ‌ها و با توجه به سابقه درخشان دریماند در داخل و خارج زمین بسکتبال، با اطمینان می‌توانم بگویم که دریماند گرین برای میلیاردرشدن در سن ۴۰ سالگی، در مسیر درستی قدم نهاده‌است.
همانطور که وی در مصاحبه‌ای با CNBC گفت: «هر روز، هر تصمیمی که می‌گیرم این است که «این کار چگونه می‌تواند به میلیاردر شدنم کمک کند؟»».

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)