ده ایده برای پول درآوردن بعد از کار

  • توسط pooladmin
  • 18/06/2020
  • 0
کارآفرینی

اگر درآمد معین ماهانه ای دارید و پول بیشتری نیاز دارید،شغلی پاره وقت و شبانه می تواند در این راستا به شما کمک کند. به لطف اینترنت و پیشرفت های تکنولوژی، امکان انجام دادن فعالیت های بسیاری از محیط گرم و نرم خانه‌تان وجود دارد، مخصوصا اگر یک لپ تاپ و اینترنت پرسرعت داشته باشید.
در این مقاله ده ایده تجاری را برای زمانی که از سر کار به خانه می آیید را آورده ام.

۱.ساختن چت_بات ها:

این روزها چت بات ها محبوب بسیاری ساخته شده‌اند.شرکت های بزرگ و کوچک از آنها در زمینه های بازاریابی، پشتیبانی مشتریان، فروش و حتی ارتباطات درون سازمانی استفاده می کنند. با وجود برنامه های پردازش زبان(NLP) و هوش مصنوعی(AI) امروزه ساختن چت_بات ها پیچیدگی خاصی ندارد.
با اینکه ممکن است پیچیده بنظر برسد، شما برای ساخت یک چت_بات به علم زیادی راجع به سیستم های کدنویسی نیاز ندارید. در واقع هم اکنون پلت فرم‌های قوی همچون ChattyPeople در بازار وجود دارند که بطور رایگان در عرض چند دقیقه چت_بات هایی را برای نیاز شما طراحی می کنند. بدلیل اینکه بسیاری از شرکت ها زمان کافی برای ساخت این چت_بات ها را ندارند، شما می توانید تنها با ساخت حساب کاربری در ChattyPeople این کار را برای آنها به عهده بگیرید.
۱۰ نمونه از بهترین پلت فرم های ساخت چت_بات برای تجارت های شما

۲. تجارتی را درeBay آغاز کنید

یک تجارت eBay راهی عالی برای خلوت کردن منزلتان و پول درآوردن است. علاوه بر اینکه این امکان برای شما وجود دارد که از هر مکانی بطور مجازی تنها با داشتن اینترنت تجارت خود را انجام دهید، بلکه یک تجارت در eBay به شما فرصت انتخاب ساعت کاریتان را هم می دهد.
می توانید با فروش وسایلی که در طی سالیان جمع کرده اید، شروع کنید. با گذشت زمان این کار اعتماد به نفسی را در شما ایجاد می کند که بصورت آنلاین خریدهایی را انجام داده و به ازای سود بیشتر آنها را بفروش برسانید. با کسب این گونه سودها از لحاظ اقتصادی به وضعیت متعادل و مسلطی خواهید رسید.
درآمد اینترنتی: ۵ نمونه از فرصت های فروش برای هر کارآفرین

۳. عضو یکی از شرکت های فروش بی واسطه شوید

شرکت های فروش بی واسطه راه کاری مناسب است که بتوانید در کنار کارهای دیگرتان کسب درآمد هم داشته باشید. می توانید ساعت کاری همچنین میزان سرمایه، انرژی و پتانسیلی را که برای یک معامله میگذارید، مشخص کنید. بهترین راه برای همکاری با چنین شرکت هایی شروع فعالیت با یکی از شرکت های هم راستا با UK’s Direct Selling Association است.دقت داشته باشید که شرکتی که قصد همکاری با آنها را دارید معتبر باشد.
همچنین بهتر است راجع به محصولاتی که قصد فروش آنها را دارید تحقیقی کنید. اطمینان حاصل کنید محصولی را که انتخاب می کنید مشتریان دائما آن را خریداری کرده و همیشه مورد نیازشان باشد، همچنین قیمت منصفانه ای داشته باشند. بهتر است همیشه دنبال محصولاتی باشید که تقاضای زیاد و عرضه کمی دارند.
فروش بی واسطه برای عموم، وبسایت عرضه کالا برای عام(Millennial Generation)

۴. دستیار مجازی شوید

این شغل مناسب افراد فوق العاده منظم و کسانی که قادر به انجام چندکار بطور همزمان می باشند، است. دستیار مجازی شدن کار ساده ای نیست اما دستمزد خیلی خوبی دارد. بعنوان دستیار مجازی، شما مسئول کارهای اجرایی همچون: زمانبندی جلسات، پاسخ دادن به ایمیل ها، وارد کردن داده های مشخص و در کنار کارهای دیگر، فعالیت هایی در زمینه شبکه های اجتماعی می شوید.
۱۷ سوال در حین مصاحبه برای دستیار مجازی شدن.

۵. رونویسی

رونویس ها در هر مکانی می توانند ساعتی بین ۲۵$ تا ۵۰$ درآمد کسب کنند. که به عنوان شغل دوم درآمد بدی نیست…این طور نیست؟ بهترین قسمت این شغل این است که هیچ مهارت خاصی بجز توانایی تایپ سریع نیاز ندارد. داشتن کمی تجربه در این کار منجر به داشتن مشتریان بزرگ تری می شود.
تنها کاری که باید انجام دهید، گوش کردن به فایل های صوتی و تایپ کردن آنچه که می شنوید با بالاترین سرعت و دقت است.قابل ذکر است که کار رونویسی کاری خسته کننده و طاقت فرساست، اما راه خوبی برای کسب درآمد اضافی است.

۶.فرم های ارزیابی پر کنید

پرکردن فرم ارزیابی کار ساده‌ای است؛ اگرچه میزان پولی که از پر کردن هر فرم کسب می‌کنید بستگی به شرکت ارائه دهنده آن ارزیابی ها دارد. برخی شرکت ها بیش از ۵۰$ برای هر فرم ارزیابی دستمزد می دهند!
معمولا در آنها سوالاتی در رابطه با اطلاعات آماری پرسیده می شود؛ بعد از انجام ارزیابی هر شرکتی معمولا آن شرکت از طریق درگاه های اینترنتی همچون Paypal حساب اینترنتی شما را شارژ میکنند.ممکن است سوال هایی راجع به محصول یا خدمات و یا منطقه سکونتتان پرسیده شود. این امکان هم هست که سوالاتی دو گزینه ای مطرح شوند. بطور کلی تنوع نوع سوال ها بی نهایت است.
۵گام برای تهیه بهترین فرم های ارزیابی مشتریان

۷.تست کارایی وبسایت ها

تست وبسایت ها راهی ساده برای کسب درآمد از محیط گرم و راحت خانه تان بعد از داشتن روزی طولانی در محل کار است. روند بسیار ساده ای است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر دستورالعمل هایی از شرکت دارنده وبسایت ها باشید و سپس در آن وبسایت ها عملکردهای موردنظر شرکت را چک کنید که آیا طبق خواست کمپانی کار می کنند یا خیر.

۸.فروشنده شوید

به برندهای بزرگی همچون Mary Kay و Avon فکر کنید.اگر فکر میکنید توانایی ارائه و فروش محصولاتشان را دارید، بهتر است فروشندگی را به عنوان شغل دوم انتخاب کنید. می توانید خدماتتان را با تبلیغ برای دوستان شروع کنید و یا اینکه دورهمی هایی را ترتیب دهید که شرکت کنندگان در آنها با برند و محصولات شما آشنا  شوند.
با گذر زمان، شما مشتریانی وفادار خواهید داشت که در هنگام ارائه محصول جدید باز هم از شما خرید خواهند کرد. اگر چه درآمد شما با برندی  که می فروشید مرتبط است اما معمولا تا ۳۵% حق کمسیون عاید شما می گردد. بهترین بخش این کار انتخاب ساعت کاری مطابق با میل خودتان و ملاقات با افراد جدید در این بین است.
ده فروشنده برتر در عرصه فروش

۹.انگلیسی آموزش بدهید

اگر قادر به صحبت کردن زبان دومی در حدی که میتوانید آن را به کسی آموزش بدهید،هستید، معطل نکنید. اگر نمی توانید چرا شروع به تدریس زبان مادری خود نمی کنید؟ با وجود افراد زیادی در اقصی نقاط اروپا و آسیا برای یاد گرفتن انگلیسی، شما می توانید تدریس آنلاین آنها را شروع کنید.
می توانید با کمک یک کامپیوتر،یک دوربین و اینترنت کارتان را شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر از طرف یک آژانس کار کنید، حداقل باید ۲۰ ساعت در هفته برای کلاس هایتان وقت بگذارید. تا جایی که می توانید برای یافتن بهترین فرصت تدریس تحقیق کنید.
چگونه آموزش آنلاین انگلیسی در بولونیا توانست زندگی جوانی را زیرو رو کند.

۱۰. ارزیاب موتورهای جستجوگر شوید

ممکن است با شنیدن کلمه ارزیاب موتورهای جستجوگر وحشت زده شوید، چرا که کمی تخصصی به نظر می رسد؛ با این وجود ممکن است یک شرکت از شما بخواهد اطلاعات بخصوصی را در رابطه با وبسایتشان برای آنها جستجو کنید و به آنها اعلام کنید تا چه اندازه به اهداف مدنظرشان نزدیک هستند. این به شرکت ها جایگاه وبسایتشان را در موتورهای جستجوگر نشان می دهد.
احساسی نباشید و چک روی چک انباشته نکنید و شروع کنید.
در آخر…
بهترین راه برای کسب درآمد پاره وقت، فکر کردن به توانمندی ها وعلایق شما و زمانی است که میتوانید برایش صرف کنید. ایده های تجاری ذکر شده در بالا فقط چند نمونه از کارهایی هستند که می توانید انجام دهید، البته لیست مشاغل نیمه وقت لیستی بلند بالا است. بنابراین شروع کنید به تحقیق در اینترنت و درآمد خود را در زمان اضافی بیشتر کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)