راهنمایی برای درآمدهای شرکتی

  • توسط pooladmin
  • 19/06/2020
  • 0

گزارش سه ماهه درآمد به چه معناست؟

گزارش سه ماهه درآمد یک گزارش برای تشکیل پرونده است که توسط شرکت های عام برای گزارش عملکرد شرکت ساخته می شود. گزارش درآمدها شامل گزارش های درآمد اینترنتی، درآمدهای عایدی از هر سهم، درآمدهای حاصل از عملکردهای روتین و فروش های اینترنتی می باشد. با تحلیل گزارش درآمد سه ماهه شرکت ها قادر به ارزیابی سلامت اقتصادی کمپانی می باشند و این که آیا سوددهی شرکت، ارزش سرمایه اولیه خوابیده شده را دارد یا خیر برایشان معین می شود.
تحلیلگران اصولی بر این باورند که سرمایه گذاری خوب با سختکوشی در غالب اهداف و به نسبت معین و عملکردها قابل بازده هستند. علاوه بر توجه به هر داده به صورت منفرد باید توجه خاصی به روند نسبت ها و داده های حذف شده از گزارش های سه ماهه قبلی هم داشت. یکی از قابل پیش بینی ترین اعداد برای تحلیل، درآمدهای عایدی از هر سهم می باشد، زیرا مشخص کننده میزان درآمدی است که هر شرکت برای سهام دارانش قائل می شود.


فهمیدن گزارش درآمدهای سه ماهه

گزارش های درآمدهای سه ماهه هر سه نوع اطلاعات به روز شده اقتصادی را در اختیار ما می گذارد. که شامل:داده های درآمد، ترازنامه و نقدینگی شرکت می باشند. هر گزارش درآمد سه ماهه سه نکته را در اختیار سرمایه دار می گذارد: نمای کلی از فروش، میزان مخارج، و درآمد اینترنتی عاید شده از سه ماهه اخیر.
همچنین مقیاسی است برای مقایسه این اطلاعات با سال گذشته و یا سه ماهه گذشته . برخی گزارش های درآمدهای سه ماهه حاوی خلاصه ای کوتاه و تجزیه و تحلیل CEO یا نقطه نظرات سخنگوی شرکت و همینطور جمع بندی ای از درآمدهای سه ماه اخیر هم می باشند.
گزارش درآمدهای سه ماهه در فرم ۱۰Q شرکت که سندی قانونی است ذخیره می شود و هر سه ماه در پرونده های کمسیون امنیتی و مبادلات بایگانی می گردند. فرم ۱۰Q فرمی بسیار گویا و مشخص است که جزئیات بیشتری را در پس گزارش درآمدهای سه ماهه به ما می دهد. تاریخ مشخص فراخوانی برای جمع آوری گزارش درآمدهای سه ماهه طبق خواسته ی سرمایه دار و ارتباط هایش با دیپارتمان های مختلف کمپانی مشخص می شود. معمولا ۱۰Q چند هفته بعد از گزارش درآمدهای سه ماهه منتشر می شوند.

محدودیت های گزارش درآمدهای سه ماهه

هر سه ماه، تحلیلگران و سرمایه داران منتظر اعلان گزارش درآمدهای شرکت می شوند. گزارش درآمدهای عایدی از سهام، مخصوصا آن دسته از سهام هایی با مجموع سهام بالا می توانند تحولی در بازار ایجاد کنند. قیمت سهام ها بسته به روزی که گزارش های سه ماهه منتشر می شوند قابل تغییر هستند.
چه خوب چه بد، توانایی یک شرکت برای برآوردن هدف های درآمدی که توسط تحلیلگران یا خود شرکت بدست آمده بسیار مهم تر از توانایی شرکت برای توسعه درآمدهایش نسبت به سال گذشته است. برای مثال، اگر درآمدهای شرکت نسبت به درآمدهای سه ماه اخیر رشد داشته، اما نتوانسته به هدف های منتشر شده قبل برسد، ممکن است سهام خود را برای فروش به بازار عرضه کند. به هر طریق، تخمین های تحلیلگران به همان اندازه خود گزارش های درآمدها حائز اهمیت می باشند.

رقابت بدون ریسک با ۱۰۰۰۰۰$ پول مجازی

مهارت های تجاری خود را با آزمون های رایگان سهام شبیه سازی شده ارزیابی کنید. با هزاران تاجر در دنیای اقتصاد رقابت کنید و ترفندهای تجاری خود را بر روش های آنها غالب سازید! می توانید استراتژی های تجارت را تمرین کنید تا زمانی که وارد بازار واقعی شدید، مهارت های لازم را کسب و تمرین کرده باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)