روش هایی عالی برای میلیاردر شدن

  • توسط pooladmin
  • 04/11/2019
  • 0

میلیاردر شدن خیلی متفاوت تر از داشتن چندین صفر در مقابل عدد حساب بانکی ما است. سرمایه گذاری کردن شاید برای بعضی ها کمی جدید باشد اما قطعاً مانع میلیاردر بودن نیست. از یک زندگی فقیرانه و ساده به یک زندگی مرفه و لوکس رسیدن، رویای کلاسیک آمریکایی است. برای داشتن حسابی میلیاردی، فرصت ها را خلق کنید، هوشمندانه سرمایه گذاری کنید و ثروتمند شوید. چند تئوری خوب برای ثروتمند شدن:

1. خلق فرصت ها

1. سخت مطالعه کنید:

معمولاً هیچکس اتفاقی میلیاردر نمی شود. با مطالعه و بررسی نرخ سود ها، مالیات و کمی جمع و تفریق ثروتمند شوید.

در زمینۀ اقتصاد و کارآفرینی تحصیل و مطالعه کنید. تشخیص نیاز مصرف کننده، و خلق کسب و کاری برای رفع آن نیاز را بیاموزید. اخیراً، علوم کامپیوتر و تکنولوژی های جدید مشاغل سودآور هستند.

اگر هنوز در مورد افزایش مشاغل STEM (علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی) نشنیده اید باید بگویم که در حال حاضر روند رو به رشدی دارند. در کلاس های STEM شرکت کنید، زیرا شانس پیدا کردن شغل، آن هم با فیش حقوقی بدون محدودیت، را بسیار افزایش می دهند.

در مورد افراد میلیاردر موفق مطالعه کنید. وارن بافت، بیل گیتس یا جان هانتسمن. با پول هوشمندانه رفتار کنید تا سریع تر افزایش یابد.

پس انداز کردن

2. پس انداز کنید:

پول، پول می آورد. از هر فیش حقوقی مقدار پول کنار بگذارید و آن را پس انداز کنید تا هم بتوانید از سود آن استفاده کنید و هم برای آینده مبلغی داشته باشید.

برای میزان مبلغ پس انداز ماهانه درست تصمیم بگیرید – حتی 20 دلار از هر فیش حقوقی طی 3 یا 4 سال مبلغ خوبی می شود. مقداری پول سرمایه گذاری کنید که اگر آن را از دست دادید مشکل جدی برایتان پیش نیاید.

3. افتتاح حساب بازنشستگی:

این حساب ها تقریباً در اکثر مؤسسه ها و بانک ها وجود دارند، برنامه های مالی قابل تنظیم مناسب برای پس انداز هستند. برای رسیدن به یک میلیون دلار هرچه زودتر پس انداز کردن را شروع کنید.

در هر مؤسسه مالی یا بانک مبلغ افتتاح این نوع از حساب ها متفاوت است. ابتدا تحقیق کنید و با یک مشاور مالی مشورت کنید.

4. پرداخت بدهی ها:

اگر بدهی در زندگی شما سرعت بگیرید، رسیدن به آن بسیار سخت می شود. وام های دانشجویی، بدهی های بانک باید هرچه سرع تر تسویه شوند. نرخ سود سالانۀ این بدهی ها از 20 تا 30 درصد هستند، پس بعد از تسویه خیلی سریع مبلغ موجود در حساب بانکی افزایش میابد.

5. برنام ریزی 5 ساله:

مقدار پولی را که می توانید طی 5 سال ذخیره کنید، تخمین بزنید. بهترین راه مصرف پول را انتخاب کنید، سرمایه گذاری، شروع کسب و کار یا سود گرفتن از بانک.

مسائل مالی را در اولویت قرار دهید. اهداف مالی خود را بنویسید. برای از دست ندادن انگیزه، نتایج برنامه ها و موجودی حساب بانکی را بنویسید و جلوی چشم قرار دهید – روی آینۀ دستشویی یا داشبورد ماشین.

جذب کردن پول

2. سرمایه گذاری برای میلیاردر شدن

1. خرید املاک:

رایج ترین راه ثروتمند شدن سرمایه گذاری در املاک است. با گذشت زمان ارزش زمین بیشتر می شود، و ممکن است سود خوبی برای سرمایه گذار داشته باشد.

مواظب باشید که در تورم کاذب سرمایه گذاری نکنید، و از توان بازپرداخت ماهیانه مطمئن شوید. اگر در مورد بحران وام خانه در آمریکا سال 2008 مطالعه کنید کمکی خوبی می شود.

2. سرمایه گذاری در کسب و کار:

راه اندازی کسب و کار خود یا شراکت می تواند برای ثروتمند شدن راه خوبی باشد. شرکتی راه اندازی یا خریداری کنید که خود شما هم قطعاً از خدماتش استفاده می کنید، و برای پیشرفت و توسعۀ آن هزینه کنید.

سرمایه گذاری در انرژی سبز یا تکنولوژی کامپیوتر برنامۀ خوبی برای آینده میباشد. این مشاغل در دهۀ بعدی رشد بسیار خوبی خواهند داشت، پس سرمایه گذاری هوشمندانه ای میشود.

3. خرید و فروش سهام:

شاید بازار بورس مکان مناسبی برای افزایش ثروت باشد. با دقت بازار بورس را بررسی کنید و حواستان را جمع کنید تا سهام های موفق را پیدا کنید. تصمیم های درستی اتخاذ کنید. بیشتر سهام ها سود بلند مدت دارند.

ماهیانه 20-30 دلار سرمایه گذاری کنید؛ سهام های کوچک بورس را می شود راحت خرید.

افتتاح حساب

4. افتتاح حساب بازاری:

برای افتتاح این حساب ها مبلغ اولیۀ بیشتری نسبت به حساب های معمولی نیاز دارید، اما نرخ سودشان دوبرابر حساب های پس انداز است. این تصمیم کمی پرخطر است – برداشت پول و استفاده از سود آن کمی محدود است – اما روش مناسبی برای افزایش پول با انجام دادن هیچ کاری است.

5. سرمایه گذاری در اوراق بهادار دولتی:

اوراق قرضه مدارک دولتی هستند با تضمین سود که خطر ورشکستگی هم ندارند. دولت چاپ و توزیع این اوراق را کنترل می کند و برای حفظ اصول و قوانین تا جایی که نیاز باشد می تواند پول چاپ کند، پس به نسبت امن ترین راه سرمایه گذاری است.

با یک کارگزار قابل اعتماد صحبت کنید و برای خود یک طرح خرید اوراق قرضه در نظر بگیرید

3. حفظ ثروت

1. با کارگزار حرفه ای مشورت کنید:

مشورت به اندازۀ پول مهم است. بعد از جمع کردن مقدار مناسبی ثروت، هیچ کس دوست ندارد مقابل مانیتور بشیند و بالا و پایین شدن ارزش سهام ها را ببیند؛ قطعاً می خواهد زندگی کند. یک مشاور مالی و کارگزار خوب و قابل اعتماد برای حفظ سود و بودجۀ شما کار می کند.

خرید خانه برای سرمایه گذاری و میلیاردر شدن

 

2. متنوع کردن سبد سهام و سرمایه گذاری ها:

پول خود را یکجا سرمایه گذاری نکنید. سبد سهام خود را متنوع کنید، در بورس، املاک، اوراق قرضه و مورد هایی که کارگزارها پیشنهاد میدهند، سرمایه گذاری کنید.

3. تصمیم های هوشمندانه مالی بگیرید:

اینترنت پر از تبلیغات پوچ و دروغی یک شبه میلیاردر شدن و سهام است که با تحریک و گول زدن مردم در تصمیم های مالی آن ها دخالت می کنند. برای سرمایه گذاری تحقیق کنید. گزینه های بسیار کم و محدودی وجود دارند که شما را در طول یک شب میلیاردر می کنند.

در مواقع تزلزل محافظه کارانه خرج کنید. هوشمندانه پول خود را هزینه کنید.

اگر همه چیز به حدی خوب بود که طبیعی به نظر نمی رسید، مراقب باشید. هرگز عجله نکنید و موقعیت را آنالیز کنید.

4. زمان درست برداشت سرمایه:

باید زمان دقیق برداشت سرمایه را بدانید تا قبل از ویران شدن همه چیز پول خود را بردارید. اگر مشاوران مطمئنی دارید به حرف آن ها گوش دهید اما آگاه باشید که کی مخالفت کنید.

اگر فرصت فروش با سود بالا را دارید قطعاً این کار را انجام دهید. سود، سود است. اگر سال بعد بازهم آن سهام سود دهی داشت، نگران نباشید شما از فروش آن به پولی رسیده اید که میتوانید دوباره سرمایه گذاری کنید.

5. رفتار مناسب:

برای میلیاردر شدن مثل یک میلیاردر رفتار کنید. با افراد پولدار و فرهیخته در ارتباط باشید، از افراد با تجربه مشاوره بگیرید.

خوب غذا بخورید، زندگی کنید و سفر کنید. خریدن قایق تفریحی و فعالیت هایی که توان خرید ندارید را در نظر بگیرید.

بین پول قدیمی و پول جدید تفاوت زیادی وجود دارد. پول جدید به افرادی گفته می شود که سریع پولدار شدند و زندگی همراه با عیش و نوش دارند. برای ثروتمند شدن و میلیاردر ماندن از افراد پول قدیم (اصیل) الگو برداری کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)