چطور در عرض یک سال میلیونر یک شبه شویم؟

  • توسط pooladmin
  • 06/07/2019
  • 0
میلیونر یک شبه

آیا می خواهید بدانید که برای یک شبه پولدار شدن چه چیزهایی نیاز است؟ اگر بله در این مقاله ما میلیونر یک شبه شدن در یک سال یا کمتر را بدون داشتن پول توضیح داده ایم.

بدست آوردن یک میلیون دلار رویای بسیاری از افراد است اما متاسفانه موفق نمی شوند چرا که نمی دانند چطور باید این کار را انجام بدهند. در این مقاله، استراتژی ها و روش های میلیونر یک شبه شدن را به اشتراک می گذارم. این یک راهنمای بدون هجو و کاملا مستقیم است پس پیشنهاد می کنم یک لیوان چای بردارید بنشینید و با دقت مطالعه کنید.

در سال هایی که به عنوان یک کارآفرین فعالیت می کردم، افراد زیادی را دیده ام که رویا و انگیزه میلیونر شدن را داشته اند اما در جا زده اند چرا که نمی دانند چطور رویا خود برای میلیونر یک شبه شدن را به واقعیت تبدیل کنند. برخی سوالات این افراد عبارتند از:

  • چطور میلیونر یک شبه بشوم؟
  • با چه تجارتی می توانم میلیونر یک شبه بشوم؟
  • چطور به طور مستقل یک میلیونر یک شبه بشوم؟
  • چکار بکنم تا یک میلیون دلار را در یک سال بدست بیاورم؟

جیمز بالوین – “هر کسی که تا به حال با فقط دست و پنجه نرم کرده است می داند که فقیر بودن چقدر گران است.”

حال برای اینکه با شما همدردی کرده باشیم، باید بگویم که ثروتمند شدن خیلی هم سخت نیست. دلیل این حرف این است که هر کسی می تواند فردا بیدار شود و پولدار باشد. در واقع، در حال حاضر میلیونر یک شبه شدن بدون هیچ پولی راحتر است. امروزه، تنها با یک لپ تاپ و اتصال اینترنت می توانید در شش ماه یا کمتر یک میلیون دلار به جیب بزنید. اگر دانش کافی داشته باشید.

ثانیا، در حال حاضر روش های آسان تری وجود دارند که بتوانید میلیونر یک شبه بشوید. پس به شما بستگی دارد که کدام مسیری که برای شما بهتر از همه است را انتخاب کنید و دیگر هیچ بهانه ای برای پولدار نشدن ندارید.

میلیونر یک شبه

8 روشی که می توانید میلیونر یک شبه بشوید

  • در لاتری شرکت کنید و خوش شانس شوید. اگر شرطبندی می کنید، می توانید در لاتری شرکت کنید و با خوش شانسی یک میلیونر یک شبه بشوید. مشکل آن این است که اگر پول خود را از دست بدهید به یک شانس دیگر نیاز دارید تا بتوانید دوباره شرکت کنید.
  • با یک فرد پولدار ازدواج کنید. شما می توانید با یک فرد ثروتمند ازدواج کنید و میلیونر یک شبه بشوید. بله خیلی از افراد این روزها به خاطر پول ازدواج می کنند پس خیلی مسئله بزرگی نیست. اما رنج احساسی زیادی را باید تحمل کنید تا با فردی زندگی کنید که هیچ احساسی به او ندارید.
  • آدم مشهور یا سوپراستار شوید. با سوپراستار شدن می توانید به یک میلیونر یک شبه تبدیل شوید. شاید یک فوتبالیست، موسیقیدان، بازیگر یا هر چیز دیگری. اما این کار نیاز به سال ها استمرار، تلاش زیاد، تعداد بالای طرفدار و مقدار زیادی قدرت رسانه ای برای معروف یا سوپر شدن دارد.
  • کلاهبرداری کنید. شما می توانید با کلاهبرداری میلیونر یک شبه بشوید. شاید یک دلالی مواد مخدر یا اسلحه، پولشویی؛ اختلاس اموال عمومی یا غیره. با این حال هیچ وقت از پول خود لذت نخواهید برد چرا که دائما تحت تعقیب پلیس، دولت یا شرکای خود خواهید بود.
  • پس انداز. شما می توانید یک میلیونر یک شبه بشوید اگر خوب پس انداز کنید. اگر سریع شروع کنید و شغل خوبی هم داشته باشید، می توانید پول خود را در بانک پس انداز کنید و ثروتمند شوید. مشکل اینجاست که در این حالت نمی دانید با یک میلیون دلار خود چه کنید غیر از اینکه آن را هدر بدهید و اگر هم بخواهید آن را بر روی کار خوبی سرمایه گذاری کنید ترس از دست دادن پول خود هیچ وقت به شما این اجازه را نمی دهد.
  • ارث خانوادگی. شما می توانید به وسیله ارث خانوادگی یک میلیونر یک شبه شوید. بله خیلی از بچه ها با یک قاشق نقره و ارث زیادی به دنیا آمده اند. تنها مشکل این روش این است که اگر شما از مهارت کافی برای اداره سیستمی که این ارث را به وجود آورده است برخوردار نباشید یا کلا مدیریت مالی ضعیفی داشته باشید، خیلی زود آن ارث را از دست می دهید.
  • خویش فرما باشید یا یک تجارت نو راه بیندازید. شما می توانید با کارآفرینی به ثروت برسید. بله شما می توانید با راه اندازی یک تجارت یا خویش فرما بودن مثل تاجر فارکس، تاجر سهام، هنرپیشه و غیره بودن به یک میلیون دلار برسید. این دقیقا همان روشی است من پول خود را بدست آوردم. برای رسیدن به آن شما به ابتکار عمل، مهارت و دانش تجاری نیاز دارید.
  • یک سرمایه گذار شوید. شما می توانید با سرمایه گذاری یک میلیونر یک شبه شوید. با این حال انتخاب سرمایه گذاری شما می تواند سهام، ملک، IPO ها، استراتاپ ها و غیره باشد. برای این کار شما باید از هوش مالی برخوردار باشید. همچنین به دانش کافی، تیم خوب، دسترسی به اطلاعات، مهارت های آماری و مهم تر از همه، پول نیاز دارید.

میلیونر یک شبه

بهترین راهکار برای میلیونر یک شبه شدن

اگر می خواهید با سرعت پولدار و یک میلیونر یک شبه شوید، بهترین راهکار من این است:

“سعی نکنید میلیونر یک شبه شوید. به جای آن به دنبال یک سیستم ثابت شده برای پولدار شدن باشید”

بله این نصیحت من به شماست و دلیل گفتن این جمله این است که مهمتر از هدف شما برای میلیونر یک شبه شدن، پروسه ایست که در این راستا طی می کنید.

بهترین روش سریع پولدار شدن

 

بهترین روش سریع پولدار شدن این است که آن کار را به تنهایی انجام ندهید. شما برای تحقق اهداف خود بهتر است با یک تیم کار کنید. هیئت مدیره باهوش یکی از کلید های درآمد نامحدود است. افرادی را در کار خود شریک کنید که علاقه به انجام کارها داشته باشند در حالی که تمرکز شما بر روی دیگر موارد مهمی است که بر سر راه شما قرار دارند.

چطور افراد را کنار هم قرار دهید که برای شما کار کنند؟ جواب آن در کارآفرینی است. بهترین راه برای کسب یک میلیون دلار این است که این سه مرحله را طی کنید:

  • نیاز و مشکلات افراد را شناسایی کنید
  • راه حلی برای چنین مشکلاتی یا راهی برای رفع آن نیازها پیدا کنید
  • با ایده یا راه حل خود یک تجارت راه اندازی کنید

زمانی که با اعتماد به نفس و حس رقابتی این سه مرحله را پشت سر بگذارید شما در مسیر ثروتمند شدن قرار گرفته اید. برخی افرادی که ثروتمند شده اند وسیله ای را اختراع کرده اند که به یک نیاز خاص پاسخ داده است. درحالی که افراد زیادی وجود دارند که توانایی اختراع وسایل مختلف را دارند بیشتر آن ها جرات دنبال کردن ایده های خود را ندارند.

اغلب این ایده های عالی ثمر ندارند. اگر شما ایده خوبی دارید که به آن اعتقاد دارید، پس با همه وجود به دنبال آن بروید. چه کسی می داند؟ این ایده می تواند همان اختراعی باشد که مردم منتظرش بوده اند چرا که نیازها و اولویت های آن را پوشش می دهد.

قبل از اینکه به توضیح دقیق استراتژی خود برای کسب درآمد بپردازم، می خواهم خیلی واضح بگویم که:

این راهنما برای میلیونر یک شبه شدن در یک سال برای آن دسته از افرادی است که جرات ریسک کردن را دارند. این کار برای افراد آسان نیست مگر اینکه بخواهند از ناحیه امن خود خارج شوند.

خیلی از افراد دوست دارند که به یک میلیون دلار برسند اما نمی دانند که چکاری باید انجام دهند یا چطور آن را بدست آورند. می خواهم به صورت دسته بندی شده به شما بگویم که روش های متفاوتی برای ثروتمند شدن وجود دارند اما من میخواهم این مقاله را به رسیدن به این هدف با دنبال کردن پروسه کارآفرینی محدود کنم. پروسه ساختن یک تجارت از صفر. در زیر راهنما مرحله به مرحله من برای تبدیل شدن به یک میلیونر یک شبه در کمتر از یک سال است.

ناشناس – “قاعده پولدار شدن در همه جا یکسان است و به ارز آن ناحیه مربوط نیست.”

میلیونر یک شبه

چطور در یک سال ثروتمند شویم

 

1. ذهن خود را برای تبدیل شدن به یک میلیونر آماده کنید

 

برای اینکه در کمتر از یک سال یک میلیونر شوید، باید خودتان را به عنوان یک میلیونر ببینید. باید اعتقاد داشته باشید که دست یافتنی است. در نهایت، باید خود را آماده کنید تا با چالش های همراه با رویای خود روبرو شوید. همچنین باید برای نا امیدی و عقب گردها در مسیر خود نیز آماده باشید.

آماده سازی ذهن مستلزم رها کردن ذهنیت کارمندی که برای حقوق ثابت کار می کند نیز می باشد. همه اش در مورد انتقال و تغییر حالت فکری شماست. در مورد این است که شما مثل یک کارآفرین فکر کنید. در پروسه آماده کرن ذهن خود برای یک میلیونر شدن، باید مهارت های مورد نیاز کارآفرینی را نیز یاد بگیرید.

ارسطو “برای اینکه موفق شوید باید بزرگ عمل کنید، بزرگ فکر کنید و بزرگ صحبت کنید.”

یکی از این مهارت ها این است که پوست کلفتی در برابر انتقاد و طرد شدن داشته باشید. شما نباید رویا خود را فراموش کنید فقط به خاطر اینکه یک نفر به شما گفته است که غیر ممکن است.

 

2. برای خود هدف میلیونر شدن در یک سال را قرار دهید

 

مرحله بعدی هدف قرار دادن ثروتمند شدن در بازه زمانی یک ساله می باشد. بعد از تنظیم هدف یک ساله، آن ها را به ماه و سپس هفته و پس از آن اهداف کوچکتر تقسیم کنید. هدف اصلی و اهداف کوچکتر باید نوشته شوند. نوشتن آن ها به شما کمک می کند که مطمئن شوید هر روز شما در راستای رسیدن به هدف خود حرکت کنید.

میلیونر یک شبه

3. به خودتان نگاه کنید و نقات قوت خود را یادداشت کنید

 

یکی از آسان ترین و بهترین راه های پول درآوردن و ثروتمند شدن استفاده از پتانسیل های خود است. هر انسانی دارای یک استعداد خاص است که باید کشف شده و پرورش داده شود.

حتی اگر فکر می کنید که هیچ موهبتی ندارید، چیزی هست که شما را مجنون می کرد؛ که شما از انجام دادن آن خسته نمی کند. کاری که شما را تحریک میکند، که می توانید انجام دهید و به خوبی هم آن را انجام دهید. این می توانید یک مهارت اکتسابی، استعداد ذاتی، سرگرمی شما یا چیزی باشد که شما را هیجان زده می کند. حتی اگر احمقانه ترین ایده دنیا نیز باشد، قدرت شماست. دبی فیلدز اشتیاق خود برای پختن کلوچه را پرورش داد و در شرکت خود، کلوچه های خانم فیلدز، پول زیادی به جیب زد.

بیل گیتس در سنین پایین دریافت که درگیر شدن با برنامه های کامپیوتری را دوست دارد و این اشتیاق به مایکروسافت تبدیل شد. اپرا وینفری از استعداد خود در صحبت کردن استفاده کرد و به ثروتمندترین زن سیاه پوست تبدیل شد، در حالی که ریچل ری از استعداد خود در کلوچه پختن استفاده کرد و به یک میلیونر تبدیل شد. پس بدون توجه به اینکه چه مدل توانایی دارید، می توانید از آن بهره ببرید.

تنها کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که آن ها را لیست کنید. حالا اگر فکر می کنید که هیچ مهارت یا استعدادی ندارید که به آن تکیه کنید، که شک دارم اینطور باشد؛ پس باید این سوال ها را از خود بپرسید:

  • چه چیزی در اطراف خودم دارم که می توانم برای ثروتمند شدن به آن تکیه کنم؟
  • چه چیزی من را از خود بی خود می کند؟
  • من چه چیزی می دانم که بقیه نمی دانند؟

جواب این سوال می تواند مهارت ها یا تخصص یک دوست، محصول یک نفر دیگر، یک کتاب الکترونیک یا نرم افزار باشد. وقتی که این مسئله را حل کردید در مسیر پولدار شدن قرار گرفته اید.

 

4. توانایی ها و ایده های خود را بررسی کنید و ببینید آیا توجه بقیه را نیز جلب می کند

 

بعد از لیست کردن توانایی هایتان بای به یک مکان ساده بروید و بر روی توانایی های خود تمرکز کنید. همه آن ها را بررسی کنید و بهترین آن ها را مشخص کنید. بعد از آنالیز آن ها شما باید یک تحقیق اولیه در مورد اینکه کدام یک از آن ها پتانسیل موفقیت در بازار را دارد، انجام بدهید. این تحقیق به سوال کردن، خواندن مجله ها، ژورنال ها و کتاب ها و حتی گشت و گذار اینترنتی نیاز دارد. هر کدام از روش های تحقیق را که انتخاب کردید، مطمئن شوید که نتیجه مد نظر شما را بدست می دهد.

میلیونر یک شبه

5. در مورد اینکه چطور می خواهید از ایده و توانایی خود بهره ببرید برنامه ریزی کنید

 

اگر می توانید به این مرحله برسید، شما نیمه راه ثروتمند شدن هستید. اینجا مرحله ای است که باید بنشینید و درباره اینکه چطور می خواهید از ایده ها و توانایی های خود به پول برسید برنامه ریزی کنید. اینجا مکانی است که شما مطالعات امکان سنجی خود را به یک طرح اقتصادی تبدیل می کنید. برنامه شما باید شامل تاکتیک ها و استراتژی هایی باشد که برای پیروزی در برابر چالش های تجاری و رسیدن به اهداف خود کمک می کند.

 

6. اطمینان حاصل کنید که از لحاظ قانونی مشکلی ندارید

 

خیلی از کارآفرینان تازه کار برای رسیدن از مرحله یک به پنج تلاش می کنند فقط برای اینکه مرحله ششم را جا بگذارند و به مرحله هفت بروند. همین یک اشتباه تجاری منتج به مرگ یا بز بین رفتن دردناک ایده ها و موقعیت های درخشانی شده است. من همچنین کارآفرینان باهوشی دیده ام که به سادگی به یک دنیای پر از ثروت پرتاب شده اند چرا که از ایده های خود محافظت کردند.

هیچ وقت ایده خود بدون محافظت از پتنت، علائم تجاری، کپی رایت و توافقنامه عدم افشا  در حالت تست اجرا نکنید. اگر از ایده یا محصول شخص دیگری استفاده می کنید، از گرفتن مجوز، حق پخش یا حق انحصاری از صاحب آن مطمئن شوید. محافظت قانونی از ایده خود در کوتاه مدت برای شما هزینه بر است اما سود زیادی برای شما در دراز مدت دارد.

 

7. ایده خود را در حالت تست اجرا کنید و نتیجه آن را بنویسید

 

بعد از محافظت از ایده خود، حالا باید آن را تست کنید و کارآمدی آن را چک کنید و نقص های آن را بیابید. تست ایده خود می تواند نیاز به دادن نمونه های رایگان محصول خود، دادن دسترسی به متخصصین برای بررسی ایده شما یا ملحق شدن به گروه های تمرکز داشته باشد. مرحله آخر تست باید جمع آوری بازخورد ها و بهبود یا پیشرفت ایده می باشد. اگر محصول برای شما نیست، باز هم باید آن را در بازار تست کنید. هیچ کسی دوست ندارد یک محصول در حال مرگ داشته باشد.

میلیونر یک شبه

8. یک تیم برای توسعه ایده خود جمع آوری کنید

 

اگر باهوش باشید و فکر بازی داشته باشید، شما در طی تست ایده خود یک تیم درست می کنید چرا که افراد کمی پتانسیل ایده شما را دیده و به شما ملحق می شوند. اگر ان اتفاق بیفتد، شما باید در انتخاب افرادی که برای تیم خود انتخاب می کنید دقت کنید. اما اگر نه، باید تیم خود را بیابید. هر کدام که اتفاق بیفتد، مطمئن شوید که اعضای انتخابی تیم شما یک توافقنامه با ذکر نقش و مسئولیت های آن ها را امضا کنند تا از مشکلات آینده جلوگیری کنید.

 

9. از اتحاد استراتژیک تا تیم خارجی قوی تر

 

بعد از اینکه ایده های خود را تیم خود در جریان گذاشتید، مطمئنا با چالش های تجاری و البته پیشرفت هایی نیز روبرو می شوید. شما می توانید وضعیت خود را ثابت نگه دارید و با سختگیری با تیم خود کار کنید اما باید رشد خود را افزایش داده و به سرعت به اهداف خود برسید سپس باید به دنبال کمک های خارجی باشید. شما باید همکاری های استراتژیک با تیم های خارجی قوی تر شکل بدهید. این کار مخارج شما را کاهش داده و کمک می کند شما سریعتر رشد کنید در حالی که بودجه شما تغییری نکرده است.

 

10. تا وقتی که به ثروت برسید به برنامه خود متعهد بمانید

 

بالاخره به اینجا رسیدیم. چه چیز دیگری می توانم بگویم، چه نصیحت دیگری می توانم بکنم؟ اگر شما به سرعت به مرحله 9 رسیده اید، باید تبریک بگویم اما باید بگویم که تمام تلاش های شما بی نتیجه خواهد بود اگر مرحله ده را نادیده بگیرید. مهمترین مرحله این فرآیند. در بازی کارآفرینی و به طور کلی زندگی، خیلی از افراد با اشتیاق مسیر را شروع می کنند اما در طی مسیر، خیلی ها اشتیاق خود را از دست می دهند و دیگران تمرکز خود را از دست می دهند. تنها حدود ده درصد به انتهای مسیر می رسند. آیا میخواهید که جزو آن ده درصد باشید؟ فقط شما می توانید تصمیم بگیرید.

 

11. منابع مختلف درآمد داشته باشید

 

در همین راستا، درآمد بیشتر با داشتن بیشتر از یک منبع درآمد آسان تر است. اگر تنها منبع درآمد شما حرفه و شغل شماست، مشکلی نیست. اما شما برای اینکه به پول جیب خود اضافه کنید باید منابع دیگری برای خود اضافه کنید که می تواند سرمایه گذاری در دیگر موقعیت های تجاری باشد. این روش داشتن چندین منبع درآمد یکی از کارهایی است که افراد ثروتمند به خوبی انجام می دهند. به همین دلیل اگر کسی می خواهد هم اندازه آن ها باشد باید یاد بگیرند که چطور از این تاکتیک استفاده کنند.

در حالی که یافتن راهی برای افزایش منابع درآمد خود بسیار مهم است، راه اندازی یک منبع درآمد که حتی اگر شما در جای دیگری کار دیگری انجام می دهید هم ادامه دار باشد خیلی خوب است. درمورد درآمد های مجهول صحبت می کنم. مثال این مورد را می توان در مشاغل ساختمانی و شبیه آن پیدا کرد. دیگر دارایی های ساختمانی و خرید و فروش آن می تواند منبع درآمد خوبی باشد که به صورت ادامه دار به شما پرداخت می کند.

میلیونر یک شبه

هفت دلیلی که شما هیچ وقت نمی توانید به یک میلیونر تبدیل شوید

 

خیلی از افراد مراحل زیادی را برای ثروتمند شدن در یک دوره زمانی پشت سر گذاشته اند و به شدت هدف خود را دنبال می کنند. علی رقم اشتیاق و جدیتی که این میلیونرهای آینده نشان می دهند، حقیقت تلخ این است که بیشتر از 80% آن ها موفق به رسیدن به این هدف نمی شوند.

میدانید چرا 80% موفق نمی شوند؟ می دانید چطور باید از اینکه جزو این 80% باشید جلوگیری کنید؟ پس این هفت دلیل برای موفق نشدن را بخوانید.

 

a. شما در هدف خود غرق شده اید: بله، اولین دلیلی که شما نمی توانید به یک میلیونر تبدیل شوید این است که برای رسیدن به آن خیلی تلاش می کنید. شما ذهن خود را با افکار رسیدن به یک میلیون دلار پر کرده اید و این را فراموش کرده اید که هدف خیلی مهم نیست. مهمتر از هدف شما برای رسیدن به یک میلیون دلار، راهی است که باید برای رسیدن به آن طی کنید.

برای هر هدف ارزشمندی، یک پروسه وجود دارد. اینکه شما پروسه به دست آوردن یک میلیون دلار را با موفقیت طی کنید مهم تر از خود یک میلیون دلار است. اگر شما هدف خود را به دست آوردن یک میلیون دلار قرار دهید و ناگهان در لاتری یک میلیون دلار ببرید چه؟ ممکن است شما جشن بگیرید چرا که به هدف خود رسیده اید اما مشکل آن این است که پروسه آن به راحتی قابل تکرار نیست.

هدف من از این حرف ها این است که پروسه رسیدن به هدف در واقع مهمتر از خود هدف است. پس توصیه من این است که شما ذهنتان را از هدف بردارید و بر روی اتمام پروسه با موفقیت تمرکز کنید.

b. می خواهید یک شبه میلیونر شوید: چرا مردم در لاتری شرکت می کنند، شرط بندی می کنند و بر روی سهام سرمایه گذاری می کنند؟ جواب این است: آن ها امیدوارند که مرگ یک باره داشته باشند. می خواهند یک شبه میلیونر شوند. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید یک شبه کار بزرگی را صورت دهید، متاسفم که بگویم رویا شما ممکن است هیچ وقت به واقعیت تبدیل نشود.

میلیونر یک شبه

c. رویکرد اشتباهی را انتخاب کرده اید: پس میخواهید ثروتمند شوید؟ سوال این است که: از چه راهی می خواهید به هدف خود برسید؟ از چه رویکردی استفاده می کنید؟ 100 نفر دیگر هم ممکن است که همان هدف شما را برای رسیدن به یک میلیون دلار داشته باشند اما هر کدام از آن ها یک مسیر متفاوت را انتخاب می کنند. همه آن ها ممکن است که به هدف برسند اما رویکرد آن ها مهم است. به همین خاطر است که گفتم پروسه از هدف مهم تر است.

برخی افراد در تلاشند که با شرکت در لاتری به یک میلیونر تبدیل شوند، برخی تلاش می کنند با شرط بندی به پول کلانی برسند و باقی هم ممکن است به سراغ سهام بروند. برخی افراد حتی ممکن است که یک کار را راه بیندازند و به سراغ مشاغلی با درآمد بالا بروند. سوال این است که: رویکرد شما چیست. اگر شما به لاتری، شرط بندی یا سهام پناه می برید، شانس شما برای یک میلیونر شدن بسیار کم است و حتی اگر به هدف خود نیز برسید به راحتی پول خود را از دست خواهید داد.

d. نظم ندارید: کمبود نظم از دیگر دلایلی است که شما هیچ وقت موفق نمی شوید. اکثر افراد موفق می شوند که هدف را برای خود تعیین کنند، برنامه کاری بنویسند و اولویت های خود را مشخص کنند اما آن ها پیشرفتی ندارند چرا که آن ها نظم کافی برای اجرای برنامه های خود یا متمرکز ماندن بر روی آن را ندارند. این اشتباه را نکنید، تمرکز کلید رسیدن به هدف است.

e. شما تنبل هستید: بسیاری از مردم رویای رسیدن به یک میلیون را دارند اما تعدا کمی برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

ناشناس – “ما با امید زنده ایم؛ اما نی هیچ وقت تنها با امید به درخت Iroko تبدیل نمی شود.”

f. شما عادات فقیرانه دارید: یکی از موانعی که مردم در جست و جوی اهداف مالی با آن برخورد می کنند اختصاص بودجه است. خیلی از افراد نمی توانند خود را ملزم بدانند که برای رسیدن به هدف خود باید به صورت روزانه یا ماهانه مبلغ مشخصی را هزینه کنند. برخی افراد هم نمی توانند جلوی خرج کردن بی رویه خود را بگیرند و وافعیت دشوار این است که بدون مدیریت صحیح و بودجه بندی منابع، شما ممکن است هیچ وقت به هدف خود نرسید.

g. هدف تبدیل شدن به یک میلیونر فراتر از واقعیت شماست: انسان همانطوری است که در قلب خود فکر می کند. اگر نمی توانید خود را به عنوان یک میلیونر ببینید، هیچ وقت به آن تبدیل نمی شوید هر چقدر هم سخت کار کنید. اکثر افراد هدف رسیدن به یک میلیون را به صورت مداوم غیر ممکن می بینند و متاسفانه از نقطه نظر آن ها، درست است.

میلیونر یک شبه

به عنوان نکته آخر، این دهمین مرحله از راهنمای من برای تبدیل شدن به یک میلیونر در کمتر از یک سال می باشد. خواندن این مقاله هیچ موقع شما را به یک میلیونر تبدیل نمی کند، اجرای تاکتیک ها و مراحل این کار را انجام خواهد داد. اگر شما درباره یک پروسه مطمئن و متعهد هستید، به یک میلیونر تبدیل خواهید شد.

ناشناس – “هر چیزی که ذهن بتواند به آن باور داشته باشد و درک کند، قابل دسترسی است.”

تونی مارتینز – ” میلیونر و میلیاردر شدن چالش اصلی نیست، نگه داری آن موقعیت چالش اصلی می باشد.”

 

 

 

 

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)