۷ راه سریع برای درآمدزایی از ۱۰۰۰ دلار

  • توسط pooladmin
  • 12/08/2020
  • 0
سرمایه گذاری

اگر حداقل ۱۰۰۰ دلار دارید بهتر است به جای هزینه کردن آن برای خریدهای مصرفی، اقدام به سرمایه گذاری آن کنید. اما سوالی که پس از این تصمیم مطرح می‌شود این است که: آیا واقعاً می‌توانید با ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنید؟
جواب آن بسیار جالب است، «بله».
در حالی که روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با انجام کارهای گاه و بیگاه و یا مواردی مانند بازاریابی افیلیت یا بازاریابی ایمیلی، بسرعت درآمد کسب کنید اما در حقیقت کسب درآمد با سرمایه ۱۰۰۰ دلاری ممکن است چالش‌ها و ریسک‌های بیشتری در بر داشته باشد مگر اینکه بدانید قصد انجام چه کاری دارید.
قبل از ورود به بحث برخی از اصول ذهنیتی وجود دارد که بایستی رعایت کنید. حرکت کردن فراتر از ذهنیت کمبود بسیار مهم است. بسیاری از ما زندگی خود را با تصور کمبودهای‌مان می‌گذرانیم. اینکه ما زمان، پول، ارتباطات یا فرصت کافی برای رشد و زندگی در سطح بالاتر را نداریم.
این فقط یک سیستم اعتقادی است. اگر اینطور فکر کنید قطعاً اتفاق می‌افتد. اگر فکر می‌کنید با سرمایه گذاری کوتاه مدت در بسترهای تجاری نمی‌توانید ثروتمند شوید یا حتی پول قابل توجهی کسب کنید این تفکر بسیار بیشتر از هر اتفاق دیگری یک مسئله ذهنیتی است. نیازی نیست که روی هر یک از استراتژی‌های زیر سرمایه گذاری زیادی داشته باشید.
مطمئناً داشتن پول بیشتر برای سرمایه گذاری ایده آل خواهد بود اما ضروری نیست. تا زمانی که بتوانید استراتژی صحیحی را که برای‌تان مؤثر است شناسایی کنید، تنها کاری که باید انجام دهید حفظ تعادل است. این امر شبیه به عرضه یک پیشنهاد آنلاین، شناسایی نرخ تبدیل مناسب از طریق بهینه سازی، سپس مقیاس گذاری آن است. اگر بدانید که می‌توانید یک دلار سرمایه گذاری کرده و دو دلار درآمد کسب کنید، همچنان بایستی همان یک دلار سرمایه گذاری را انجام دهید.
با ارقام کوچک شروع کرده و روش‌های مختلف را امتحان کنید سپس نتایج خود را پیگیری و تحلیل کنید. سراغ اینکه چطور می‌توان در یک شب ثروتمند شد نروید.

این اتفاق نخواهد افتاد اما اگر بتوانید یکی از روش‌های زیر برای سرمایه گذاری با ارقام خرد و سرمایه‌های کوچک را انتخاب کنید پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید متناسب عمل کردن است.
اگر ۱۰۰۰ دلار سرمایه داشته باشید می‌توانید به روش‌های مختلفی درآمد کسب کنید. اما روش‌هایی وجود دارد که نسبت به سایر متدها برتری دارند. اصول کار در اینجا مبتنی بر سرعت است. ما در مورد استراتژی‌های بلند مدت خرید و نگهداری صحبت نمی‌کنیم. اگر می‌خواهید پول خود را حداقل در یک دوره دو تا پنج ساله سرمایه گذاری کنید تصمیمی فوق العاده گرفته‌اید. اما اینجا در مورد راه‌هایی که می‌توانید سریعاً درآمد کسب کنید صحبت می‌کنیم.
وقتی نوبت به بازارهایی می‌رسد که ممکن است برای حرکت به چرخه‌های زمانی طولانی‌تری نیاز باشد با اعمال استراتژی‌های مناسب، سرمایه گذاری‌ها اغلب می‌توانند به سودهای تحقق یافته و سودهای سریع تبدیل شوند. سوال این است که استراتژی مناسب چیست؟ قطع به یقین کار طولانی مدت بهترین استراتژی است. املاک و مستغلات و دیگر استراتژی‌های فشرده سازی زمان، شما را به آن مرحله می‌رسانند.

راگی هورنر Raghee Horner از سیمپلر فیوچر Simpler Futures می‌گوید که «نرخ بهره بلند مدت تجارت بزرگ بعدی است»، در حالی که جیم کریمر Jim Cramer از مد مانی Mad Money می‌گوید: «تعداد زیادی از افراد وجود دارند که به دلایل ذاتی روندها را دیرتر کشف می‌کنند و زمانی وارد یک روند می‌شوند که دیگر دوره آن سرمایه گذاری گذشته است». با ورود و خروج پیاپی به سرمایه گذاری‌های بلند مدت به احتمال زیاد سرمایه خود را از دست می‌دهید که برخلاف سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت است.
سرمایه گذاری کوتاه مدت چندان در تلاش برای سوار شدن بر روند نیست. این نوع سرمایه گذاری بیشتر مربوط به توجه دقیق به شاخص‌هایی است که در واقع می‌توانند در کوتاه مدت تغییر فاز دهند. این مهم همچنین در مورد اعتبار دهی و محافظت از سرمایه گذاری‌های خود به روشی صحیح است بدون اینکه ریسک زیادی متقبل شوید.
این بدان معنا نیست که شما نیازی به یک استراتژی بلند مدت ندارید. قطعاً چنین است اما اگر به دنبال ایجاد مومنتوم و خلق سریع سرمایه در کوتاه مدت هستید، استراتژی‌های سرمایه گذاری زیر می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

۱- بازی در بازار سهام

تجارت روزانه برای افراد ترسو مناسب نیست. جسارت و عزمی را می‌طلبد و به درک بازیگرهای مختلف بازار نیاز دارد. این چیزی نیست که برای آماتورها در نظر گرفته شده باشد. اما اگر خوب آموزش دیده باشید راهی است که بتوانید به سرعت و حتی در عرض چند ساعت با یک سرمایه گذاری نسبتاً کم، درآمد قابل توجهی کسب کنید.
همچنین راه‌هایی برای محافظت از سرمایه خود هنگام بازی در بازار سهام وجود دارد. این که آیا شما در بازار اصلی یا فرعی وارد شوید تفاوتی ندارد تنها اطمینان حاصل کنید که حد ضرر حساب شده برای کاهش هرگونه زیان احتمالی خود تعیین ‌کنید. حال اگر یک تریدر مجرب باشید احتمالاً می‌دانید که بازارسازها اغلب قیمت سهام را برای ترساندن یا تطمیع سرمایه گذاران خرد نوسان می‌دهند. آنها اغلب برای افزودن بر ترس سهامدار و پر کردن جیب خود قیمت سهام را پایین می‌آورند.
بنابراین شما باید درک کنید که چه کاری انجام می‌دهید و قادر به تجزیه و تحلیل نیروهای بازار باشید تا دستاوردهای قابل توجهی کسب کنید. به میانگین‌های متحرک توجه کنید. غالباً وقتی سهام، میانگین ۲۰۰ روزه را می‌شکند احتمال صعود یا نزول سنگین وجود دارد.

۲- روی یک دوره آموزشی پول ساز سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری روی خود یکی از بهترین سرمایه گذاری‌های ممکن است که می‌توانید انجام دهید. در حالی که ممکن است نتوانید زمان دقیق بازدهی این سرمایه گذاری را مشخص کنید اما جای بهتری برای هزینه کردن پول خود وجود ندارد. روی خود و روی آموزش خودتان سرمایه گذاری کنید. فرا گیری، سازگاری، رشد و کشف آنچه به آن علاقمند هستید.
دوره‌های آموزشی زیادی برای درآمدزایی در اینترنت وجود دارد. بخش سخت، انتخاب مورد مناسب است. از کتاب‌های الکترونیکی گرفته تا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو و فراتر از آن، امکانات بی پایان هستند. در حالی که بسیاری از اساتید پول سازی ممکن است در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شوند اما همه دوره‌ها به طور یکسان ساخته نمی‌شوند. وقت خود را صرف تحقیق برای انتخاب دقیق یکی از موارد مناسب کنید.

۳- تجارت کومودیتی‌ها

کومودیتی‌هایی مانند طلا و نقره فرصت‌های کمیابی عرضه می‌کنند به ویژه هنگامی‌که در پایین‌ترین سطوح قیمتی ۵ ساله خود قرار دارند. متر و معیارهایی مانند طلا و نقره نشان دهنده جهت حرکتی کومودیتی‌ها هستند. کارولین بورودن Carolyn Boroden از فیبوناچی کوئین می‌گوید: «من حمایت‌ بلند مدت و زمان بندی نقره را مد نظر دارم زیرا نقره یک حفاظ محکم در برابر تورم است. بعلاوه کومودیتی‌هایی مانند نقره دارایی‌های ملموسی هستند که افراد می‌توانند بصورت فیزیکی نگهداری کنند».
مبانی اقتصاد قیمت کالاها را به حرکت در می‌آورد. با کم شدن عرضه، تقاضا افزایش می‌یابد و قیمت‌ها افزایش می‌یابد. هرگونه اختلال در زنجیره تقاضا تأثیر شدیدی بر قیمت دارد. به عنوان مثال، ترس از سلامتی دام‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی قیمت را تغییر دهد زیرا کمبود باعث افزایش قیمت می‌شود. با این حال دام و گوشت فقط یک نوع از کومودیتی‌ها هستند.
فلزات، انرژی و اقلام کشاورزی انواع دیگری از کومودیتی‌ها هستند. اغلب، سرمایه گذاری در کومودیتی به معنای سرمایه گذاری روی قراردادهای آتی است. در واقع این قراردادها نوعی توافق نامه از پیش تنظیم شده برای خرید یک مقدار خاص از یک کومودیتی با قیمت مشخص در آینده هستند. اینها قراردادهای اهرمی ‌هستند که در نتیجه احتمال صعود و نزول زیاد را فراهم می‌کنند، بنابراین بایستی احتیاط کنید.

۴- ارزهای رمزپایه

توجه به ارزهای رمزینه یا ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. در حالیکه داد و ستد آنها ممکن است تا حدودی مخاطره آمیز به نظر برسد اما اگر از روش‌های هجینگ استفاده کنید، می‌توانید برخی از عوارض ناشی این مخاطرات را محدود سازید. بسترهای زیادی نیز برای تجارت ارزهای دیجیتال وجود دارد اما بهتر است قبل از ورود به این بازار دوره‌های آموزشی مرتبط را بگذرانید.
در حالی که بیش از ۳،۰۰۰ ارز رمزینه وجود دارد اما امروزه تنها تعداد معدودی از آنها واقعاً دارای اهمیت هستند. یک کارگزار معتبر پیدا کنید، الگوهای قیمتی را بررسی کنید، به دنبال شکست میانگین‌های متحرک دراز مدت باشید و به خرید و فروش مشغول شوید.

۵- وام نظیر به نظیر

وام‌ نظیر به نظیر این روزها یک ابزار پرطرفدار سرمایه گذاری است. اگرچه ممکن است در یک شبکه وام دهی نظیر به نظیر ثروتمند نشوید اما مطمئناً می‌توانید مقداری درآمد بسازید.
اما این سیستم چگونه عمل می‌کند؟ پلتفرم‌های وام دهی نظیر به نظیر این امکان را می‌دهند که ضمن دریافت بهره، سرمایه‌های کوچکی در مشاغل یا روی افراد قرار دهید. در این حالت بیش از قرار دادن سرمایه در حساب پس انداز درآمد کسب می‌کنید، علاوه بر این ریسک شما محدود است زیرا الگوریتم‌ها کارهای زیادی برای شما انجام می‌دهند.
پس از دریافت پیشنهاد سرمایه گذاری، می‌توانید در زمینه قبول یا رد این پیشنهاد تحقیق کنید. شما ریسک خود را بر اساس یک الگوریتم اختصاصی که شامل اشتغال و سابقه اعتبار است ارزیابی کرده و می‌توانید براساس انواع داده‌های فکر شده تصمیم به سرمایه گذاری بگیرید.

۶- تجارت آپشن (اختیار معامله)

وقتی صحبت از آپشن می‌شود، تام سوسنوف Tom Sosnoff از تیستی ورکز Tastyworks می‌گوید: «با سرمایه کم ولی همواره به داد و ستد مشغول باشید». بسترهای زیادی همچون فارکس و سهام در این زمینه وجود دارد. بهترین راه برای کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری در آپشن، وارد شدن به پوزیشن حدود ۱۵ روز قبل از انتشار سود شرکت‌ها است.
زمان بهینه برای بستن پوزیشن، روز قبل از انتشار سود شرکت است. بطور معمول آنقدر هیجان و پیش بینی در مورد سود شرکت وجود دارد که به طور معمول قیمت را بالا می‌برد و یک سود مداوم به شما می‌دهد. اما نباید این سود را حفظ کنید. جان کارتر John Carter از سیمپلر تریدینگ Simpler Trading می‌گوید: «اگر یک سرمایه گذار باتجربه نیستید این حرکت برای شما قماری است که نباید به آن وارد شوید».

۷- قراردادهای املاک و مستغلات

کسب درآمد از املاک و مستغلات ممکن است چشم انداز بلند مدتی داشته باشد اما چنین نیست. روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید ۵۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری سریع در معاملات املاک هزینه کنید. برای اطلاع از نحوه کار بازار از سیستمی ‌مانند REWW استفاده کنید. این سیستم داده‌ها و ابزارهایی را برای شناسایی خانه‌های خالی، فروشندگان مضطرب و خریداران نقدی در اختیار شما قرار می‌دهد.
در حالی که اکثر افراد فکر می‌کنند که کسب درآمد از املاک و مستغلات در بازسازی خانه‌های سنتی است اما سریع‌ترین پولی که می‌توانید در املاک و مستغلات بدست آورید از دلالی در خرید و فروش و نوعی آربیتراژ است. فروشندگان با انگیزه و خریداران نقدی را شناسایی کنید، آنها را گرد هم آورده و کار معامله را انجام دهید. در ابتدا ممکن است عجیب به نظر برسد اما به محض این که در آن وارد شوید، می‌توانید با اتخاذ یک استراتژی واحد، به یک صنعت‌گر کوچک تبدیل شوید. این روش کار می‌کند و توسط برخی از موفق‌ترین سرمایه گذاران املاک و مستغلات جهان حمایت می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)