تکنیک های کنترل و ارزیابی مالی شخصی

  • توسط pooladmin
  • 14/09/2019
  • 0
ارزیابی مالی شخصی

وقتی هر فرد با ارزیابی مالی شخصی ، تعیین هدف ، بودجه بندی ، تدوین برنامه پولی و اجرای اولیه آن انجام می دهد ، به این معنی نیست که پیروز مبارزه شده است. در حقیقت ، باز هم بخش دشوار در راه است. بودجه هر ماه تغییر می کند ، هزینه ها همیشه بیش از حد انتظار است ، بازار مملو از گزینه ها و محصولات بانکی است ، و تغییرات مالی با سرعت بسیار زیادی اتفاق می افتد. بنابراین ، در چنین سناریویی چگونه می توان به پیروزی در نبرد مدیریت مالی شخصی فکر کرد؟این موضوع یک روز یا یک ماه یا حتی یک سال نیست ، این یک چیز روزمره ، در طول زندگی است.

مرحله بعدی ارزیابی و نظارت بر ارزیابی مالی شخصی است. این یک روند مداومی که نیاز به نظارت مداوم و تعدیل برنامه مالی و همچنین اهداف دارد.

تکنیک های ارزیابی و نظارت بر ارزیابی مالی شخصی:

فرد باید از طریق ارزیابی منظم مالی برخی از استراتژی ها یا تکنیک ها را ارائه دهد تا بتواند بر روی آن پیشرفت کند. شما باید تلاش کنید بهترین تکنیک ها متناسب با اهداف مالی شخصی شما یاشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در ادامه نظارت و ارزیابی مالی کمک می کند.

ارزیابی شخصی مالی

  1. برنامه مدیریت بدهی

درست مانند برنامه ریز اقتصادی ، افراد حرفه ای نیز هستند که بطور خاص در مدیریت بدهی کار می کنند. همیشه به یاد داشته باشید ، بازار مملو از محصولات اقتصادی است و افرادی هستند  که طی چند سال گذشته روزانه با آن محصولات سر و کار دارد ، بینش بهتری نسبت به همه چیز دارد. بنابراین ، توصیه می شود برای پرداخت همه بدهی های سنگین و آزار دهنده ، با برنامه ریزان مدیریت بدهی نیز مشورت کنید.

  1. برنامه ریز اقتصادی/ مشاور اقتصادی:

مشاور اقتصادی شخصی است که بهترین راهکارها را برای تهیه اهداف مالی به شما توصیه و ارائه می دهد. برنامه ریز مالی اقتصادی حرفه ای شخصی است که برنامه اقتصادی را برای مردم تهیه می کند. بعضی اوقات در زندگی وقتی مقرون به صرفه است، هر فرد باید یک برنامه ریز اقتصادی استخدام کند. از آنجا که او فردی است که به حرفه خود برای تهیه یک برنامه مالی مشغول است ، بنابراین شانس بسیار زیادی وجود دارد که چنین فردی دانش بیشتر ، گسترده، و متنوع تری را در مورد برنامه ریزی اقتصادی داشته باشد و بتواند یک برنامه مالی بهتر را تدوین کند.

  1. ارتقاء دانش در مورد محصولات و خدمات بانکی:

این یکی از مهمترین کارهایی است که هر فرد باید انجام دهد. یادگیری گزینه های بانکی مختلفی که ممکن است باشد ،مقایسه دو محصول مشابه در همان شرکت / بانک یا شرکت متفاوت /بانک ، عمدتا دانش در مورد محصولات جدید مالی و غیره را کسب می کند.فعالیتهای متداول برای مدیریت بهتر ارزیابی مالی شخصی هستند. تمام این فعالیتها ارزیابی مجدد کل طرح را تشویق می کنند.

ارزیابی شخصی مالی

  1. ابزار ارزیابی مالی شخصی:

اینترنت به یک سطح کاملی رسیده است ،و امروز ، ما ابزارهای رایگان زیادی داریم که بصورت آنلاین می توانند در مدیریت مالی به ما کمک کنند. این ابزارها می توانند بهترین گزینه برای ارزیابی اقتصادی و ارزیابی مالی شخصی باشد. این بحث بدون ذکر چند ابزار رایج ارزیابی آمالی نلاین ، نمی تواند کامل باشد.

Yodlee  –  یکی دیگر از وب سایت های عالی ابزار ارزیابی مالی شخصی برای مدیریت آنلاین پول.

YouNeedaBudget –  این یک وب سایت عالی ابزار مالی است که به ایجاد بودجه و پرداخت بدهی کمک می کند.

Pocketsmith –  این وب سایت برنامه ریزی اقتصادی بر برنامه ریزی مبتنی بر تقویم متمرکز است ، درآمد ماهانه و سالانه را با هزینه ها مقایسه می کند.

  1. ارزیابی ماهانه و سالانه بودجه مالی:

قرار گرفتن در بودجه ماهانه احتمالاً مهمترین کاری است که برای نظارت و ارزیابی بهتر مالی انجام می شود. این تمرین باید در آخر هفته هر ماه تکرار شود. تمام شرکت ها ، به ویژه بانک ها ، 2 روز آخر هر ماه را به عنوان روزهای پایانی دارند. آنها تمام ریاضیاتی که شامل ارزیابی فروش ، هزینه ها و سایر موارد مهم است که در این روزهای پایانی اتفاق افتاده است را انجام می دهند. وقتی بانک ها می توانند انجام دهند ، پس چرا یک فرد نباید انجام دهد؟

  1. ارزیابی مالی در سرمایه گذاری تازه ، بدهی یا دارایی:

هر موردی که از برنامه مدیریت اقتصادی اضافه یا حذف شده باشد تأثیرات کوچکتر تا بزرگتر بر کل چیزها ایجاد می کند. بنابراین ، ارزیابی مجدد از همه موارد پس از اضافه شدن یا حذف یک چیز مهم است.

نتیجه:

فرد در زمینه نظارت و ارزیابی مجدد کلیه جنبه‌های زندگی اقتصادی به طور مداوم به یک تخصیص ، نظم و انضباط جدی نیاز دارد. یکی از بهترین دوستانی که می توانند انگیزه واقعی و نظارت شخصی و ارزیابی شخصی مالی را بطور مداوم بر اساس اهدافی که انتخاب شده است انجام دهند . بنابراین ، اهداف باید به روش خود الهام بخش و انگیزه بخش باشند. و این ممکن است هنگامی که فرد اهداف را با دقت انتخاب کند باشد. نیاز به نظارت منظم و ارزیابی مجدد بسیار زیاد است ، بنابراین این کار را بطور روزانه انجام دهید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)