بهترین حساب های بیزینسی کوچک را بشناسید

  • توسط pooladmin
  • 10/12/2019
  • 0
حساب های بیزینسی

داشتن یک حساب بانکی بیزینسی که حساب شخصی تان را از آن جدا می سازد و به شما این امکان را می دهد تا راحت تر معاملات مالی و پولی تان را انجام دهید.

اما یافتن آن بسیار مهم است. حساب بانکی بیزینسی Nav در سال 2018 نشان داد که 93 درصد از صاحبان بیزینس ها با موسسات بانکی شان به طور هفتگی در تعامل هستند، بنابراین انتخاب یک حساب بانکی با تمام ویژگی هایش بسیار مهم است.

چرا حساب بانکی بیزینسی اهمیت دارد؟

جدا سازی حساب بانکی شخصی از بیزینسی اولین مرحله کلیدی ست که برای وام دهندگان و بانک ها بسیار اهمیت دارد. به علاوه، آن می تواند بانکی مشکلات مرتبط با پرداخت مالیات را حل می کند و به طور کلی زندگی مالی شما را به عنوان یک صاحب بیزینس و مصرف کننده مدیریت می کند.

بانک ها و وام دهندگان اغلب می خواهند ببینند که مشتریان شان وجه نقد مناسبی دارند. ممکن است درباره آخرین وضعیت بانکی تان بپرسند که به معنی ارائه تصویری شفاف از درآمد بیزینسی تان است. استفاده از یک حساب بانکی بیزینسی بهترین روش برای ارائه تصویری واضح به وام دهندگان است.

انجام خرید ها، درآمد و هزینه ها از طریق حساب های بیزینسی می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند. اگر از حساب شخصی تان استفاده کنید ممکن است فراموش کنید که کدام برای خریدهای شخصی بوده و کدام برای بیزینسی استفاده شده است.

همچنین موفقیت هایی را برای شما به ارمغان می آورد. حساب های بانکی Nav 70 درصد از بیزینس هایی را که فاقد حساب های بانکی بیزینسی هستند را نشان داد که در دو سال گذشته دچار مشکلاتی شده اند. این بیزینس ها درب های بیزینس را به روی خودشان بستند. با این وجود ایجاد یک تمایز میان حساب شخصی و مالی بسیار اهمیت دارد.

حساب های بیزینسی

برای افتتاح یک حساب بانکی بیزینسی چه چیزهایی لازم است؟

مدارک مورد نیاز ممکن است در هر بانک متفاوت باشد اما شما به موارد زیر نیاز دارید:

مدرک معتبر (گواهینامه، پاسپورت)

آدرس (به عبارت دیگر، دو یا چندین ادرس ایمیل همراه با نام بیزینسی تان)

گواهی بیزینس

مدارک با الحاق قانونی

شریکان کلی و محدود به توافق شریک که دارای نام شرکا و بیزینس باشد نیاز دارند

الحاقیات نیازمند مقالات سازمان ها یا مدرک معتبر است

شرکت ها نیازمند مقالات تلفیقی یا مدارک الحاقی هستند

EIN. اگرچه حساب بانکی بیزینسی با شماره امنیتی اجتماعی تان باز کرده باشید، باید از شماره هویت مالیاتی بیزینس تان یا (EIN) نیز استفاده کنید.

حساب های بیزینسی

در حساب های بیزینسی بانکی باید به دنبال چه چیزهایی باشیم؟

هزینه نگهداری ماهانه. این هزینه معمولا برای حساب های بیزینسی است که قابلیت نگهداری یک میانگین روزانه از مقداری مشخص را داشته باشد.

هزینه معاملات اضافی. بسباری از حسابها برای تعداد مشخصی از معاملات (بسته به نوع بانک) این امکان را فراهم می کنند. این هزینه ها از 10.0 دلار تا 50.0 دلار متغیر است بنابراین شما باید واقعا بدانید که بابت چه چیزی پرداخت می کنید، در صورتی که معاملات تان محدود شده باشد.

هزینه فرآیند دپوزیت پول نقد. بسیاری از آن ها مقدار مشخصی دلار را برای دپوزیت پول نقد پیش از شروع شارژ هزینه فراهم می کنند. به عبارت دیگر هر 30.0 دلار، 100 دلار پول را در حساب تان دپوزیت می کند.

هزینه ATM. برخی از بانک ها برای استفاده از ATM خارج از شبکه ATM هایشان پول پرداخت می کنند. اگر برای تان اهمیت دارد که پول نقد را با خود به هرجایی ببرید، یک حساب بانکی آنلاین ATM برای خود در نظر بگیرید یا بانکی مانند BBVA Compass که برای استفاده از ATM خارج از شبکه 0 دلار هزینه دارد.

هزینه بسته شدن زودهنگام حساب. بیزینس هایی که حسابشان را در ماه های اولیه افتتاح می بندند شامل این هزینه می شوند.

هزینه اظهارنامه کاغذی. با امضا اظهارنامه های الکترونیکی، بیزینس تان ممکن است قادر به ذخیره پول باشد.

هزینه انتقال سیمی. هزینه انتقال سیمی در میان حساب های بیزینسی بانکی رایج است اما می تواند بسته به این که انتقال داخلی است یا بین المللی متفاوت باشد. اگر قصد دارید انتقال بین المللی انجام دهید، مطمئن شوید که از این هزینه ها مطلع هستید.

حساب های بیزینسی

هشت تا از بهترین حساب های رایگان

بسیاری از بانک ها که نوع بیزینسی را پیشنهاد می کنند روشی را برای نگهداری میانگین روزانه از مقداری مشخص نیز توصیه می کنند. پیش از آنکه بانک تان را انتخاب کنید، این موارد را در نظر بگیرید. این یکی از راحت ترین هزینه هاست، و حتی هزینه ماهانه کمی را شامل می شود.

پنج تا از بهترین حساب ها برای بیزینس های ثبت شده و در حال پیشرفت

اگر بیزینس تان ثبت شده یا در حال رشد است و 100 تا 250 انتقال در ماه دارید، می توانید با نوع بیزینسی شروع کنید. بیزینس ها را بازیابی کنید، برای مثال شاید نیاز به انتقال بیشتری برای دپوزیت پول یا انتقال های فیزیکی باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)