بیت کوین در مرز ۱۱۰۰۰ دلار

  • توسط pooladmin
  • 08/08/2020
  • 0
بیت کوین

رئیس تیم تحلیل تکنیکی اوپنهایمر می‌گوید، حرکت بیت کوین بالاتر از ۱۱،۰۰۰ دلار دقیقاً همان چیزی است که خریداران ارزهای دیجیتال به دنبال آن هستند.
• آری والد Ari Wald، رئیس تحلیل تکنیکی اوپنهایمر، روز دوشنبه گفت: آخرین روند صعودی بیت کوین حاکی از روند صعودی جدید برای این ارز رمزپایه است.
• ارز دیجیتال بیت کوین در اواخر دوشنبه به بالاترین سطح خود در یک سال اخیر صعود کرد و سطح ۱۱۰۰۰ دلاری را در روز سه شنبه هم حفظ کرد.
• والد در این مورد به CNBC گفت: «در حالی که طلا احتمالاً محبوب‌ترین دارایی برای کسانی است که انتظار دارند تورم افزایش یابد، بیت کوین اما به همان اندازه رشد نکرده است».
• این تحلیلگر افزود: «بیت کوین به آرامی ‌روند نزولی سال‌های اخیر را معکوس کرده و «رفتاری» را نشان می‌دهد که گاوهای بازار ارز دیجیتال دوست دارند آن را ببینند».

قیمت بیت کوین

آری والد روز دوشنبه گفت: روند روند بلند مدت بیت کوین نشان می‌دهد که فضای زیادی برای صعود وجود دارد.
محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان در اواخر دوشنبه شب به بالاترین سطح خود رسید و در اواخر شامگاه دوشنبه بیش از ۱۱،۰۰۰ دلار باقی ماند.

والد می‌افزاید: «خرید طلا یکی دیگر از دارایی‌های جایگزین که در جلسات معاملاتی اخیر رشد داشته هم روشی مناسب برای حفاظت از سرمایه در مقابل سیاست‌های تسهیلی بی سابقه فدرال رزرو است».

وی خاطرنشان کرد: «با این وجود ارزهای رمزپایه مهم می‌توانند به عنوان یک حرکت تاکتیکی‌تر در برابر تورم و بازده پایین عمل کنند. من فکر می‌کنم که برجسته کردن بیت کوین به جای طلا که رشد چندانی نداشته ارزشمند است. نوسانات این توکن باعث می‌شود که زیان‌های تجاری را کاهش داده و انعطاف پذیری بیشتری برای استراتژی‌های بلند مدت داشته باشید».

والد خاطرنشان كرد: «با سوار شدن به این موج صعودی برای سال‌هاي آينده مي توان از بازار گاوی بيت کوين بهره مند شد. قیمت بیت کوین پس از رسیدن به قله خود در سال ۲۰۱۷ به طور پیوسته روند نزولی را طی کرده و نوسانات اخیر نشان دهنده روند صعودی بلند مدت است».
این تحلیلگر افزود: «اگر شما یک سرمایه گذار بلند مدت هستید بایستی به این سرمایه گذاری بیشتر فکر کنید».
بیت کوین که در حوالی ۱۱۰۰۰ دلار معامله می‌شود حدود ۵۲% بازدهی سالانه داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)