ثبت آسان حساب های Net-30: چطور کار می کنند و چطور به آن ها دست می یابیم

  • توسط pooladmin
  • 18/01/2020
  • 0
حساب های net-30

5 روش آسان ثبت حساب های Net-30

1. Summa Office Supplies

2. Quill

3. Grainger

4. Uline

5. Wise Business Plan

اگر به دنبال ثبت اعتبار بیزینسی با حساب های Net-30 هستید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید که از کجا شروع کنید. ما به شما توصیه می کنیم که تمام این راهنما را مرور کنید تا تصویر کلی از چگونگی ساخت اعتبار بیزینسی با استفاده از اعتبار تجاری بدست آورید.

هر عرضه کننده ای در این جا فهرستی از محصولات گوناگونی را که بسیاری از بیزینس ها استفاده می کنند آماده کرده است. با خریدن آیتم های مورد نیازتان و پرداخت به موقع، می توانید سابقه معتبر بیزینسی برای خود بسازید.

توجه داشته باشید که ما این پیشنهادات را با منابع چندگانه مرور و بررسی کرده ایم و به به روز رسانی آن ها به صورت دوره ای ادامه خواهیم داد. به خاطر داشته باشید که مدیریت گزارش های اعتباری ممکن است تغییر پیدا کند. اگر می خواهید بیشتر درباره اعتبار بیزینسی بدانید، این منبع را مطالعه کنید.

حساب های net-30

 1. Summa Office Supplies

محصولات پیشنهادی: اداره محصولاتی همانند کاغذ، فایلها، پاکت های نامه و لیبل ها را پیشنهاد می کند.

گزارش به: Experian  و Equifax (اعتبار بیزینسی)

بی ارزش: Summa Office Supplies مشتاق است تا با بیزینس های کوچک کار کند و هدفشان ارائه بهترین ها به مشتریان است. آن ها به هر دو بیزینس جدید و بیزینس خوش نام پیشنهاداتی را ارائه می کنند و اعتبار تجاری مطابق با درخواست فراهم می کنند. اگر سابقه پرداخت خوبی از خود به جا گذاشته باشید، می توانید خطوط اعتباری بزرگتری درخواست کنید.

 2. Quill

محصولات پیشنهادی: محصولات عرضه شده شامل تنوع گوناگونی از محصولات در دسته های زیر:

مواد تمیزکننده، قهوه / اسنک ها، ایمنی، آزمایشگاه، سلامت و موارد بیشتر.

گزارش به: Dun  و Bradstreet

بی ارزش: برخی از صاحبان بیزینس بدون سابقه اعتبار بیزینسی گزارش داده اند که از آن ها درخواست شده تا حداقل 100 دلار از محصولات را در هر ماه بالغ بر یک دوره 90 روزه خریداری کنند و پیش از آنکه واجد شرایط حساب Net-30 شوند پرداخت را انجام دهند.

 3. Grainger

محصولات پیشنهادی: بیش از 6.1 میلیون محصولات ایمنی و صنعتی

گزارش به: Dun و Bradstreet

بی ارزش: اگرچه داشتن یک حساب Grainger راحت است، اما برخی از صاحبان بیزینس گزارش داده اند که قادر نیستند تا فورا واجد شرایط شوند زیرا آن ها هیچ سابقه اعتباری قابل ارجاع ندارند، یا چون بیزینس شان اخیرا دچار مشکل شده است. برخی از آن ها فهمیده اند که با یک نماینده جهت صبت اعتبار صحبت کنند، درحالی که برخی از آن ها با حساب دیگری شروع کرده اند.

 4. Uline

محصولات پیشنهادی: بسته بندی، سرویس غذا، ایمنی انبار و موارد بیشتر

گزارش به: D & B  و Experian  (بیزینس)

بی ارزش: بیشتر صاحبان بیزینس خبر از افتتاح یک حساب اعتباری با Uline می دهند. اگر بیزینس تان جوان است و برای واجد شرایط شدن دچار مشکلاتی هستید، باید با دپارتمان اعتباری شان تماس بگیرید.

 5. Wise Business Plans

Wise Business Plans به طور ویژه ای در ایجاد برنامه های بیزینسی، ارائه به شکل پاورپوینت برای صاحبان بیزینس کوچک مهارت دارد. برنامه هایی کهخ اهداف گوناگونی را پوشش می دهد که شامل حق رای، غیر انتفاعی، و همین طور امتیاز سرمایه گذار و برنامه های سازگار بانکی می باشد. هر طرح بیزینسی توسط MBAs، محققان، و مدل های مالی نوشته و به شکل ویژه ای طراحی می شوند. و خرید ها به Dun و Bradstreet گزارش داده می شود.

حساب های net-30

پیش از شروع اقدام برای حساب های Net-30

پیش از آنکه برای حساب های فروش اقدام کنید، بسیار اهمیت دارد تا برای تلاش های تان جهت اقدام به ایجاد حساب هدف گذاری کنید. برخی از شرکت ها درخواست های سخت تری دارند. در اینجا، به شما نشان خواهیم داد چگونه با حساب های Net-30 شروع کنید و با حساب های اضافی کار کنید:

به شما توصیه می کنیم پیش از اقدام به اعتبار فروش این مراحل را انجام دهید:

 1. یک شماره هویت کارفرما (EIN) بگیرید: این شماره را از IRS دریافت کنید. بسیاری از بیزینس ها برای گزارش مالیاتی از EIN استفاده می کنند. EIN شماره هویتی در سیستم اعتباری بیزینس به شیوه امنیت اجتماعی که برای اعتبار شخصی می باشد نیست، با این وجود شما به یک EIN برای برنامه های اعتباری نیاز دارید.

 2. بیزینس تان را با وضعیت تان ثبت کنید: به شما توصیه می کنیم تا از طریق یک LLC، S Corp یا C Corp اقدام کنید. اگر تصمیم دارید تا به عنوان یک مالک منحصر به فرد عمل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم تا حداقل نام بیزینسی تان را به شکل یک نام داستانی (مثلا DBA) ثبت کنید.

 3. یک شماره D – U – N- S بگیرید: اگر بیزینس تان پیش از این ثبت نشده است این کار را انجام دهید. این یک شماره هویت در داده های اعتباری بیزینس Dun و Bradstreet است.

 4. شماره تلفن های بیزینسی تان را فهرست کنید: همراه با یک فهرست راهنما.

هنگامی که اقدام می کنید

از نام بیزینسی و اطلاعات موجود در برنامه استفاده کنید

با نام بیزینسی، ادرس، شماره تلفن و غیره که خودتان ثبت کرده اید در تناقض نباشید

از استفاده از اطلاعات شخصی همانند شماره امنیت اجتماعی تان اجتناب کنید

شاید در ابتدا با یک اعتبار پایین و محدود شروع کنید. هرچه زمان ثبت پرداخت های تان به موقع باشد می توانید درخواست محدودیت بالاتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که این شرکت ها می خواهند تا بیزینس را با مشتریانی انجام دهند که خریدهای شان را به موقع انجام دهند.

حساب های net-30

چرا حساب های تجاری Net-30 ؟

آموزش درباره حساب های فروش Net-30 برای بیزینس کارآفرینان Levi King یک جور ایده است. زیرا او با اجتناب از اعتبار و بدهی رشد کرده است، بیزینس اش را راه اندازی کرده و وجه نقد همیشه یک مسئله مهم است.

او سیمان، پلاستیک، فولاد و دیگر موارد را خریداری کرده است، به علاوه دیگر هزینه های گزاف. او از قبل نشانه هایی را تولید و ثبت می کند تا مشتریان خریدها را انجام داده و هزینه را بعدا پرداخت کنند. این به شکل غیر قابل باوری استرس زاست و بسیاری از شب ها بوده که بخاطر بیزینس اش نگران و بی خواب شده باشد.

یکی از عرضه کنندگان پیشنهاد داد که یک برنامه اعتباری پر کند که به او این امکان را بدهد با تا عرضه کنندگان را در Net-30 ارتباط داشته باشد، بدان معناست که نیازی نیست تا برای هر سی روز ماه به عرضه کنندگان پرداختی انجام دهد. با وجود زمان اضافی برای پرداخت، اغلب خرید مشتریانش را بدون پرداخت پول به عرضه کنندگان فاکتور می کند. او می گوید «این یک روش عالی برای جریان پیدا کردن هزینه ها بین پرداختی مشتریان است».

اعتبار تجاری چگونه کار می کند

حساب های تجاری (فروش یا اعتبار عرضه) حساب هایی هستند که توسط شرکت هایی پیشنهاد می شوند که بیزینس را به تمام ابعاد می فروشند. فروشنده یا تامین کننده به طور ویژه با در اختیار قرار دادن گزینه «الان بخر» و «بعدا پرداخت کن» تبدیل به یک نوع وام دهنده می شوند.

Net-30 یعنی پرداخت کامل 30 روز پس از تاریخ فاکتور انجام می شود. Net-60 به ما 60 روز فرصت پرداخت می دهد. همیشه به موقع پرداخت کنید، اگر زودتر ممکن بود، یک سابقه پرداختی خوب از خود به جا می گذارید. گزارش های اعتبار بیزینسی ممکن است یک روز دیرتر برسد و با امتیاز D & B Paydex، بیشترین امتیاز را با پرداخت زودتر بدست می آورید.

نه به شکل Net-30، برخی از فروشندگان net-60 یا حتی net-90

اعتبار تجاری به شکل متنوعی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که شامل:

ساخت

تولید

رستوران ها

ساختمان پزشکان

بسیاری از شرکت های B2B

حتی فریلنسرهایی که خدماتی را ارائه می کنند بخصوص در زمینه net-30، کار را انجام می دهند و بعدا هزینه را دریافت می کنند. این رایج ترین بیزینس کوچک مالی است.

حساب های net-30

چرا اعتبار تجاری اهمیت دارد

مزایا زیادی در رابطه با ثبت حساب های فروش net-30 وجود دارد که شامل:

 1. ارتقا وجه نقد: بابت آیتم هایی که سبب ارتقا وجه نقد در بیزینس تان می شود پرداخت کنید. برخی از فروشندگان برای شروع از net-10 یا net-30 استفاده می کنند، اما برخی از آن ها در زمان طولانی تری، مشتریان خوب با سابقه پرداخت به موقع می یابند.

 2. اعتبار شخصی و بیزینسی را از یکدیگر جدا کنید: با امنیت پرداخت توسط فروشندگان، می توانید اعتبار شخصی تان را از اعتبار بیزینسی جدا کنید، و از استفاده از کارت های اعتباری شخصی برای خرید اجتناب کنید.

 3. اعتبار بیزینسی ایجاد کنید: حساب های فروشی که به عوامل گزارش اعتبار بیزینسی گزارش می دهند به شما کمک خواهند کرد تا اعتبار بیزینسی خودتان را بسازید که کار را برای دست یابی به دیگر نوع منابع مالی بیزینسی راحت تر می کند. امتیاز D & B Paydex برای مثال، با ارزیابی سابقه پرداخت محاسبه می شود.

 4. نه به اعتبار شخصی: برخی از عرضه کنندگان و فروشندگان (نه همه آن ها) اعتبار شخصی فرد را چک نمی کنند. این بدان معناست که صاحبان بیزینس با اعتبار بد ممکن است قادر باشند تا اعتبار فروشندگان را ثبت کنند درحالی که به کار کردن با اعتبار شخصی شان ادامه دهند.

حساب های فروش بدون ضمانت نامه شخصی

برخی از فروشندگان بیزینس و وام دهندگان ممکن است تقاضا یک ضمانت نامه شخصی (PG) داشته باشند. با ضمانت نامه شخصی، موافقت می کنید که اگر بیزینس تان نتواند بدهی را پرداخت کند، وام دهنده می تواند کلکسیون شخصی شما را داشته باشد. اگرچه بهتر است تا حدالامکان از ضمانت نامه شخصی پرهیز شود اما در برخی موارد ممکن است لازم باشد، به خصوص هنگامی که بیزینس تان نو پا باشد و سود یا اعتبار بیزینسی قوی ای نداشته باشد.

نکته: اگر ضمانت نامه نیاز بود برنامه و شرایط را به دقت بخوانید. اگر فروشنده اطلاعات مالی شخصی همانند شماره امنیت اجتماعی را خواست، می تواند به اعتبار شخصی و ضمانت نامه شخصی تان دست رسی داشته باشد. در صورت نیاز، از انجام این کار نترسید.

حساب های net-30

کارت های اعتباری بیزینس: روش آسان دیگری برای ایجاد اعتبار بیزینسی

یک کارت اعتباری بیزینسی می تواند مشابه با اعتبار فروشنده مورد استفاده قرار گیرد: می توانید آیتم هایی را که نیاز دارید برای بیزینس تان خریداری کنید و بعدا هزینه آن را پرداخت کنید. بسیاری از کارت های اعتباری بیزینس یک دوره عالی را پیشنهاد می دهند که می تواند روزها و هفته ها را ارائه کند، که البته این وابسته به زمان خرید شماست. برخی از کارت های اعتباری بیزینس ها خریدهایی با میزان پایین یا انتقال موازنه را پیشنهاد می کنند، که آن ها زمانی که نیاز دارید تا زمان بیشتری قرض بگیرید، گزینه های جذاب تری به نظر می رسند.

یک کارت اعتباری بیزینس همچنین روش مهمی برای ساخت کارت بیزینسی ست. همانطور که این بخش توضیح می دهد، بسیاری از کارت های اعتباری بیزینس حداقل به یکی از دفاتر کارت های اعتباری گزارش می دهد. پرداخت به موقع حداقل صورتحساب با کارت اعتباری بیزینسی تان می تواند به شما کمک کند تا کارت بیزینسی قوی ای داشته باشید.

هنگامی که برای یک کارت اعتباری بیزینس کوچک اقدام می کنید، یک اعتبار شخصی و یک ضمانت نامه شخصی درخواست خواهد شد. به طور کلی، امتیاز خوب اعتباری شخصی درخواست می شود. این اتفاق نمی افتد تا زمانی که کارت های اعتباری در دسترس برای بیزینس های بزرگ تر به سمت سود بهتر حرکت کند.

با وجود اینکه آن ها به نظر بی فایده می رسند، مزایایی نیز دارند: به میزانی که امتیاز اعتباری شخصی و درآمد کافی از تمام منابع دریافت می کنید، باید واجد شرایط باشید. این کارت ها اغلب برای استارت آپ ها و بیزینس هایی با سود کم در دسترس هستند.

نکته: با استفاده از تکنولوژی Nav، می توانید گزینه های برتر کارت اعتباری همراه با آخرین امتیازهای شخصی و بیزینسی تان را ببینید.

حرف آخر: یک کارت اعتباری بیزینس می تواند حساب های net-30 را تکمیل کند. مزایا شامل ارتقا وجه نقد و توانایی ساخت اعتبار بیزینسی می باشد.

حساب هایی را که از قبل داشته اید گزارش کنید

شاید از قبل حساب هایی داشته اید که پرداختی هایی از آن ها باقی مانده باشد. برای مثال، اگر یک قبض تلفن همراه داشته باشید، احتمالا برای خدمات و داده هایی که در ماه گذشته استفاده کرده اید پرداخت می کنید. به همین شکل، خدمات اینترنت و دیگر موارد نیز شامل می شود. اما اغلب آن حساب ها به اعتبار بیزینس گزارش نمی دهند و بنابراین پرداخت ماهیانه تان به شما در ایجاد اعتبار کمکی نمی کند.

یک سرویس خدمات جدید به نام eCredble وجود دارد که آن حساب ها را به اعتبار بیزینسی Experian تان برای مبالغ کوچک گزارش می دهد. کار آن گزارش پرداختی های 24 ماه اخیر می باشد. این بدان معناست که می توانید بابت پرداختی های گذشته تان اعتبار دریافت کنید. توجه داشته باشید که این حساب ها می توانند به نام شخص خودتان باشد، تا زمانی که آن ها را برای استفاده در بیزینس تغییر دهید.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)