دو راز کارآفرین های مشهور برای جذب ثروت

  • توسط pooladmin
  • 25/08/2019
  • 0
کارآفرین های مشهور

وقتی به سن ۳۰ سالگی رسیدم اوضاع اقتصادی‌ام به همان بدی ۲۰ سالگی بود و واقعا نمی‌دانستم چطور پول در بیاورم. مدتی بعد کاری کردم که زندگی‌ام را تغییر داد. شروع به پرسیدن این سوال کردم که چرا بعضی‌ها به ویژه کارآفرین های مشهور از باقی افراد در کسب و کار و توسعه آن موفق‌ترند؟ این سوال باعث نوعی جست‌وجو شد که به متن پیش‌رو منتهی شده است.

رازهای کلیدی توسعه کسب و کار

کارآفرین‌ مشهور دو راز دارند که کلید پول درآوردن و موفقیت در توسعه کسب و کار است. با توجه به اینکه در حال خواندن این متن هستید احتمالا یکی از اهداف بزرگتان در زندگی تبدیل شدن به یک تاجر حرفه‌ای است. هر یک از این رازهای موفقیت در کسب و کار بهتان کمک می‌کند که با سرعت بیشتری رو به جلو و به سوی یک زندگی شگفت‌انگیز حرکت کنید. از این سفر لذت ببرید!

راز اول: یاد بگیرید چگونه برای کسب و کارتان پول دربیاورید

کارآفرین های مشهور

راز من برای آموزش پول‌درآوردن متمرکز بر این است که می‌توانید چه چیزی را وارد کسب و کارتان کنید. در بازار عملکرد عالی پاداش خوبی دارد. عملکرد متوسط پاداشی متوسط و عملکرد زیر متوسط هم برای‌تان پاداشی زیر متوسط، ناامیدی و شکست به همراه دارد.

اگر نیاز دارید بفهمید که چطور برای کسب و کارتان پول در بیاورید، هدف‌تان باید متخصص‌شدن در حوزه‌ای باشد که برای کار انتخاب کرده‌اید. از چه مسیری؟ با یادگرفتن همه جزییات کوچک درباره اینکه چطور کارتان را بهتر و بهتر انجام دهید.

همه مجله‌ها و بلاگ‌ها را بخوانید. جدیدترین کتاب‌ها را مطالعه کنید. در شبکه‌های اجتماعی کارآفرین های مشهور حوزه خودتان را دنبال کنید تا اخبار و اطلاعات مربوط به آن‌ها را دریافت کنید.

در کلاس‌‎ها و سمینارهایی که توسط متخصصین رشته شما برگزار می‌شود شرکت کنید. به اتحادیه‌های صنعتی یا تجاری مربوط به کسب و کارتان بپیوندید، در همه جلسات و ملاقات‌ها شرکت کنید و با افراد شاخص دیگر حوزه کاری خود معاشرت کنید.

اگر در کار فروش هستید خود را به دانشجوی مادام‌العمر و پرتکاپوی فرایند فروش تبدیل کنید. ۲۰ درصد بالایی فروشندگان به شکل متوسط ۱۶ برابر باقی ۸۰ درصد پول در می‌آورند و ۱۰ درصد بالایی بسیار بیش از این. اگر در حال شروع و ساختن کسب و کار خود هستید، راهبردهای کارآفرینی، کارآفرین‌های مشهور و تاکتیک‌های مختلف را مطالعه کنید و تلاش کنید هر روز ایده جدیدی به کار بگیرید.

راز دوم: کارآفرین های مشهور با افراد مثبت رابطه دارند

کارآفرین های مشهور

۸۵ درصد از موفقیت و احساس شادی شما در زندگی با کیفیت روابط‌تان مشخص می‌شود که در حوزه شخصی و کاری ایجادشان می‌کنید. همچون کارآفرین های مشهور، هر چه افراد توانمند بیشتری را بشناسید موفق‌ترید و در مسیرتان با سرعت بیشتری حرکت می‌کنید.

در همه نقاط خاص زندگی کسی ایستاده که یا قرار است بهتان کمک کند و یا قرار است مانع موفقیت‌تان شود. کارآفرین‌های مشهور عادت دارند که در طول زندگی شبکه‌ای از رابطه‌های باکیفیت را بسازند و در نتیجه از افراد عادی که هر شب به خانه‌شان می‌روند و پای تلویزیون می‌نشینند دستاوردهای بیشتری دارند.

بیش از ۹۰ درصد موفقیت‌های شما از طریق «گروه مرجع‌»تان تعیین می‌شود. گروه مرجع یعنی افرادی که شما با آن‌ها شناسایی می‌شوید و وقت می‌گذرانید.

افراد گرایش‌ها، ارزش‌ها و باورهای کسانی که بیشتر با آن‌ها معاشرت می‌کنند را به خود جذب می‌کنند. اگر می‌خواهید در کسب و کار فرد موفقی باشید با افراد مثبت و باکیفیت معاشرت کنید. با افرادی معاشرت کنید که خوش‎بین و شادند، در زندگی هدف دارند و به سوی آن حرکت می‌کنند. به همین صورت، از افراد منفی و کسانی که مدام غر می‌زنند دوری کنید.

هر زمان که فرد جدیدی را ملاقات می‌کنید از او درباره کسب و کارش بپرسید. بپرسید که چطور می‌توانید مشتریا‌ن‎‌تان را به سوی کسب و کار او هدایت کنید. سپس، در اولین زمان ممکن، بخشی از کسب و کارتان را به سوی کسب و کار فرد جدیدی که شناخته‌اید بفرستید.

بهترین راه برای ساخت یک شبکه و ایجاد رابطه‌ها این است که به شکل مداوم به دنبال راه‌هایی برای کمک کردن به دیگران باشید؛ کمک کنید دیگران به اهداف‌شان برسند. این کار مهم‌ترین راز پول‌درآوردن است بدون اینکه انتظار داشته باشید از طرف مقابل چیزی دریافت کنید.

یک تاجر موفق باشید

کارآفرین های مشهور

اگر به شکل مداوم کارهایی را انجام دهید که کارآفرین های مشهور انجام می‌دهند، هیچ چیز در جهان نمی‌تواند جلوی‌تان را بگیرد و نگذارد به یک فرد موفق در کسب و کار تبدیل شوید.

شما معمار سرنوشت خود و ارباب بخت خود هستید. شما پشت فرمان زندگی‌تان نشسته‌اید. هیچ محدودیتی سر راه اینکه چه بکنید وجود ندارد جز محدودیت‌ها و موانع ذهنی‌تان.

اگر نیاز دارید که یاد بگیرید چطور از طریق توسعه کسب و کار پول در بیاورید، عادات کارآفرینان مشهور را مطالعه کنید و در میان این عادات، ویژگی‌های همه‌گیرتر را شناسایی کنید. مزیت‌های اصلی و مهارت‌های کلیدی که برای رهبری کارتان در آینده نیاز دارید چه هستند؟

همین امروز برای تقویت‌ این مهارت‌ها برنامه‌ریزی کنید و سپس به شکل روزانه روی آن‌ها کار کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)