کشور هند رتبه دوم را در دیجیتالی کردن اقتصاد دارد.

  • توسط pooladmin
  • 18/05/2019
  • 0

ملت آسیای جنوبی با جمعیت عظیمی از کاربران اینترنت که فقط کشور چین توانسته از آن پیشی بگیرد، بیش از پیش در حال پیشرفت در تکنولوژی است.

دیجیتالی کردن اقتصاد

 

تکنولوژی دیجیتالی کردن اقتصاد در کشور هند در حال رشد است

کشور هند به عنوان مقصدی عالی برای تولید محصلات جدید در نظر گرفته می شود که باید از آن بهره برد.

این روند توسط یک مطالعه جدید از انجمن جهانی مک کنسی تایید شده است که نشان می دهد که تجارت در هند با سرعتی که فقط در کشور اندونزی بیشتر است، در حال تبدیل شدن به اقتصاد دیجیتالی است. هند همچنین در بین کشورها ، رتبه دوم را در پر سرعت ترین بازار در حال رشد برای مصرف کنندگان دیجیتال دارد. این کشور در سال 2018، 560 میلیون کاربر اینترنتی داشته که فقط کشور چین توانسته از آن پیشی بگیرد.

با استناد به برخی گزارش ها، مصرف کنندگان سرباز های اینترنتی در هند هر ماه به طور میانگین 8.3 گیگابایت اینترنت مصرف می کنند که این میزان فقط با مصرف 5.5 گیگاباتی در چین و مصرف 8 الی 8.5 گیگابایتی در کره جنوبی که جزو کشورهای پیشرفته در دیجیتالی کردن اقتصاد است، قابل مقایسه می باشد.

یافته های دیگر این گزارش چنین بیان می کند که : 1.2 میلیارد اشتراک تلفن همراه در هند وجود دارد و مردم کشور هند در سال 2018 بیش از 12 میلیارد برنامه تلفن همراه دانلود کرده اند و همچنان جای بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت این کشور وجود دارد زیرا این رقم تنها 40 درصد از عامه مردم که دارای اشتراک تلفن هستند را در بر می گیرد. بنابراین هنوز جای پیشرفت برای دیجیتالی کردن اقتصاد وجود دارد و این پروسه توسط بخش های خصوصی و عمومی این کشور حمایت می شود. یک نظرسنجی از بیش از 600 موسسه بازرگانی نشان میدهد که پیشروانی که در صدر جدول دیجیتالی کردن اقتصاد  وجود دارند حدودا دو تا سه برابر تمایل بیشتری به استفاده از نرم افزارها برای مدیریت روابط مشتریان، برنامه ریزی منابع سرمایه گذاری و یا بهینه سازی موتور جست و جوگر دارند.

اقتصاد دیجیتالی تا سال 2025 می تواند حدود 60 تا 65 میلیون شغل به وجود آورد که بسیاری از این مشاغل نیاز به مهارت های کاربردی دیجیتال دارند. بنابراین در آن زمان آموزش مجدد و استخدام دوباره بیش از 45 میلیون کارمندی که شغلشان در معرض تغییر و یا جا به جایی است لازم می باشد.

همپنین تا سال 2025، حوزه های اصلی دیجیتالی مانند حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت فرآیند تجارت، سرویس های ارتباطات دیجیتالی و ساخت و تولید لوازم الکترونیکی می توانند بیش از صد میلیارد دلار به بازار داخلی کشور هند بی افزایند.

ناشران مجله مک کنسی می گویند که تا سال 2025 حوزه های جدیدی که در حال دیجیتالی شدن هستند، از جمله کشاورزی، آموزش و پرورش، تربیت بدنی، سرویس های مالی، مراقبت های بهداشتی، عملیات نظامی، تجارت و فروش به همراه سرویس های دولتی و بازار کار انسانی هر کدام می توانند بین 10 تا 150 میلیارد به ارزش اقتصادی افزایشی به صورت برنامه های دیجیتال اضافه کنند که این ها همه باعث بهبود بازده، ذخیره هزینه و زمان، کاهش کلاه برداری و ارتقا سطح درخواست و تولید می شود.

دیجیتالی کردن اقتصاد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)