زندگی نامۀ مارکوس لمونیس (Marcus Lemonis)

  • توسط pooladmin
  • 03/04/2020
  • 0

تولد: 16 نوامبر 1973

ملیت: آمریکایی، لبنان

نام دیگر: مارکوس آنتونی لمونیس

زادگاه: لبنان، بیروت

شهرت: تاجر

قد: 183 سانتی متر

همسر: روبرتا «بابی» رافل

مارکوس لمونیس یک تاجر آمریکایی، سرمایه گذار، سیاستمدار و همچنین یک شخصیت تلویزیونی است. این کارآفرین لبنانی الاصل مدیر اجرایی فعلی شرکت هایی مانند Camping World Holdings، یک شرکت آمریکایی متخصص فروش وسایل نقلیه تفریحی، قطعات موتور تفریحی و خدمات موتور تفریحی، Good Sam Enterprises، ارائه دهنده خدمات محصولات مبتنی بر اشتراك و باشگاه های عضویت، به سمت وسایل نقلیه تفریحی و سایر علاقه مندان در فضای باز در ایالات متحده، وGander Mountain Company، یك شبكه خرده فروشی از فروشگاه های شکار، ماهیگیری و اردو زدن، است. به غیر از این سه شرکت، او همچنین مسئول «خانۀ هیئت مدیره» و مجری برنامه تلویزیونی «سود» است که بر پس انداز مشاغل کوچک در سراسر کشور تمرکز دارد.

زندگی شغلی مارکوس لمونیس

  • مارکوس از کودکی در مشاغل اتومبیل قرار داشت، به لطف پدر بزرگش آنتونی آبراهام که صاحب دو نمایندگی فروش شورولت بود، دو تا از بزرگترین نمایندگی های کشور. لیدو آنتونی «لی» ایاکوکا، که به دلیل موفقیت در توسعۀ اتومبیل های فورد موستانگ و پینتو مشهور است، دوست خانوادگی لمونیس ها بود و مارکوس را تحت تأثیر قرار داد تا مسیر زندگی پدربزرگش را دنبال کند. مارکوس پس از فارغ التحصیلی مدتی به سیاست پیوست و برای کرسی مجلس نمایندگان فلوریدا نامزد شد. وی بعداً تمرکز خود را به سمت تجارت خودرو تغییر داد.
  • در سال 1997، هنگامی که مارکوس لمونیس برای یکی از فروشندگان اتومبیل پدربزرگش در فلوریدا جنوبی کار می کرد، توسط AutoNation خریداری شد. در آن زمان، لی ایاکوکا در مورد رویای خود «ایجاد بزرگترین زنجیره RV» به وی گفت و از او خواست تا به او کمک کند. لی به ماركوس كمك كرد تا Holiday RV Superstores را راه اندازی كند و ماركوس از سال 2001 تا 2003 به مدت دو سال آن را اداره كرد. او بعداً شركت خود را با نام FreedomRoads تشكیل داد و نمایندگی های RV را آغاز كرد. در سال 2006، این شرکت با Camping World و بعداً با Good Sam Enterprises در سال 2011 ادغام شد. لمونیس به عنوان مدیرعامل کمپینگ جهانی، با NASCAR همکاری کرد و راننده جان آندری را حمایت مالی کرد. در سال 2007، مارکوس لمونیس به همراه کمپینگ جهانی، حمایت مالی از NASCAR East Series را اعلام کردند.

مارکوس لمونیس

  • به غیر از حضور در مشاغل اتومبیل، مارکوس نمایش تلویزیونی با نام «سود» را نیز ارائه کرد، که در آن وی به سرمایه گذاری های کوچک برای بقا و رشد آن ها کمک کرد. در عوض این کمک، او بخشی از تجارت را در دست گرفت. کافه نانوایی Rose’s Bakery نمونه اولیه ای از موفقیت این نمایش است زیرا این شرکت در آستانه تعطیلی در کریسمس 2012 بود. مارکوس با مبلغ اولیۀ 200،000 دلار به شرکت کمک کرد تا زنده بماند. وی برای اطمینان از اینکه این شرکت شعبۀ دوم را در Highland Park، ایلینویز باز کند، مبلغ 150،000 دلار دیگر را برای 18 ماه آینده سرمایه گذاری کرد. وی همچنین به چندین شرکت دیگر از جمله 1-800 Car Cash، Eco-Me، Athans Motors، Sweet Pete’s کمک کرد. وی همچنین در چندین فعالیت بشردوستانه شرکت داشته است. وی به دلیل کمک به سازمان هایی مانند بیمارستان تحقیقات کودکان، باغ وحش لینکلن، مرکز سوءاستفاده جنسی زاخاریا و جفری باله، شناخته می شود.

زندگی شخصی

  • ماركوس لمونیس در 16 نوامبر 1973 در شهر جنگ زدۀ بیروت، لبنان متولد شد. وی پس از آنكه خانواده بیولوژیکی خود را هنگام جنگ داخلی و تهاجم خارجی از دست داد، توسط یك خانواده یونانی به فرزند خواندگی پذیرفته شد. پدر و مادر خواندۀ او، سوفیا و لئو لمونیس، در میامی، فلوریدا زندگی می کردند. مارکوس در دانشگاه مارکت در میلواکی شرکت کرد و مدرک لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی با تخصص در جرم شناسی را در سال 1995 کسب کرد. وی دو بار ازدواج کرده است. اولین ازدواج وی با ایلا پنفولد در سال 2003 صورت گرفت و در سال 2017 با طلاق به پایان رسید. یک سال پس از طلاق همسر اولش، او در سال 2018 با روبرتا «بابی» رافل ازدواج کرد. او هم اکنون در شیکاگو، ایلینویز زندگی می کند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)