بهترین روش های سرمایه گذاری در 2019

  • توسط pooladmin
  • 14/08/2019
  • 0
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری برای برخی افراد دلهره آور است اما بخش اساسی تولید ثروت برای زمان بازنشستگی و رسیدن به خیلی اهداف مالی زندگی است.

ریسک همیشه بخشی جدا نشدنی از سرمایه گذاری است اما تعیین میزان ریسک پذیری و افق های زمانی خود می تواند به شما برای برنامه ریزی بهتر در آینده کمک کند. برای یافتن بهترین روش های سرمایه گذاری یک مدل از آن را انتخاب کرده و مجموعه اهدافی که می خواهید برای آن ها تلاش کنید را تعیین کنید.

تعیین کنید که نمونه کار شما به چه شکل خواهد بود و با استفاده از این راهنما بهریتن روش های شروع این کار در 2019 را یاد بگیرید.

 

سرمایه گذاری چیست و چرا باید این کار را انجام بدهیم؟

وقتی که سرمایه گذاری می کنید، پول خود را به سهام، اوراق قرضه، سرمایه اولیه، املاک یا انواع دیگر  تخصیص داده و انتظار دارید که با گذشت زمان رشد کند.

رشد پول برای حصول اطمینان از اینکه پول شما قدرت هزینه با غلبه بر تورم را حفظ می کند، بسیار حائز اهمیت است. اگر تمام پول شما برای 40 سال در یک حساب پس انداز باشد، وقتی آن را برداشت می کنید ارزش خیلی کمتری از از زمانی که آن را واریز کردید خواهد داشت.

محاسبه این رشد ریسک است. به طور کل، هرچه پول پتانسیل رشد بیشتری داشته باشد، ریسک بالاتری نیز خواهد داشت. هر سرمایه گذاری باید مقدار ریسک و پاداش را متوازن نماید.

اما اگر استراتژی  خود را به درستی انتخاب کنید، داده های پیشین نشان می دهند که شانس شما برای داشتن بازگشت بالا بسیار زیاد است.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری چطور می تواند ثروت شما را افزایش دهد

چه زمانی برای سرمایه گذاری مناسب است. جواب کوتاه آن همین الان است.

جواب بلند آن: اگر تا حالا شروع نکرده اید، در واقع هزاران دلار را از دست داده اید که می توانستید در طول یک دوره زمانی بدست بیاورید.

با استفاده از نرخ بانکی ماشین حساب 401(k)، فردی را در نظر بگیرید که 3 درصد از درآمد سالانه 50 هزار دلاری خود را در 401(k) از 25 سالگی سرمایه گذاری کرده است. با فرض نرخ سود میانگین 7 درصد، یک کارمند کامل تا 3 درصد تطابق دارد و میانگین افزایش پرداخت 3.1 درصد در سال، آن شخص می تواند در سن 65 سالگی با یک میلیون دلار بازنشسته شود.

هرچه بیشتر سعی کنید، سود شما کمتر ترکیب شده که به معنای دریافتی کمتر در طول دوره زمانی می باشد. اگر همان شخص فقط 5 سال دیگر صبر می کرد و از سن 30 سالگی شروع به سرمایه گذاری می کرد، پس انداز کلی وی در سن 65 سالگی تا 600 هزار دلار کاهش می یافت.

همیشه ریسک از دست دادن وجود دارد، اما پتانسیل بدست آوردن سرمایه گذاری را به یک انتخاب هوشمندانه حتی برای مشتریان محتاط تبدیل می کند.

اگر آماده اید که از امسال شروع کنید، با فکر کردن در مورد اهداف و قدرت ریسک پذیری خود شروع کنید.

سرمایه گذاری

افق های زمانی خود را در نظر بگیرید

معمول ترین دلیلی که مردم سرمایه گذاری می کنند، پس انداز برای زمان بازنشستگی است اما هر کس هدف متفاوتی دارد. شما حتی می توانید با داشتن چند حساب سرمایه گذاری، چند هدف را دنبال کنید. شما می توانید هم در یک حساب بازنشستگی سرمایه گذاری کنید و هم می توانید برای پول اولیه خرید خانه یا دانشگاه فرزندانتان پس انداز کنید.

تعیین اهداف خود می تواند به شما برای تصمیم در مورد چگونگی تخصیص دارایی های خود بر اساس افق های زمانی خود کمک می کند.

 

بلند مدت

اگر می خواهید برای یک هدف بلند مدت مثل بازنشستگی سرمایه گذاری کنید، می توانید ریسک بیشتری را با نمونه های سنگین سهام در نظر بگیرید.

بازار سهام بدون شک در طول زمان به رکود خواهد رسید اما داده های پیشین نشان می دهند که بازپرداخت ترکیبی سالانه میانگینی حدود 10 در را از سال 1928 داشته است. در حالی که بازار هر ساله دار نوسان می شود، 40 سال سرمایه گذاری برای زمان بازنشستگی بازپرداخت های قابل ملاحظه ای برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

متوسط

برای آن هایی که دیرتر به فکر سرمایه گذاری برای بازنشستگی می افتند یا برای یک دهه بعد سرمایه گذاری می کنند، یک نمونه کار متنوع با ریسک کم می تواند بازپرداخت را تضمین کند. سرمایه گذاری ترکیبی دارایی ها از طریق سرمایه گذاری مشترک یا صندوق مبادله شده، می تواند به شما در دریافت بهترین بازپرداخت با سطح ریسکی که خیلی برای شما دشوار نخواهد بود به ارمغان خواهد آورد.

با نزدیک شدن به اواخر میان سالی خودمی توانید سهام های ریسکی را به مدل های مطمئن تر تبدیل کنید. یک مدل هدفمند این کار را انجام می دهد. این نوع از سرمایه گذاری که اغلب در سرمایه گذاری های مشترک وجود دارند، به طور خودکار ترکیب دارایی های شما را تنظیم می کند تا با نزدیک شدن به هدف خود ریسک شما پایین بیاید.

 

کوتاه مدت

اگر شما یک هدف سرمایه گذاری کوتاه مدت دارید، مثل پس انداز برای پول پیش خرید خانه یا یک تعطیلات طولانی مدت بعد از چند سال، باید در مورد استراتژی خود با احتیاط بیشتری عمل کنید. استراتژی های سرمایه گذاری مطمئن تر در کوتاه مدت اغلب شامل حساب های پولی بازار و CD ها می شود.

در حالی که آن ها بازپرداخت یکسان با سرمایه گذاری های مشترک ندارند، روش بسیار خوبی برای افزایش پول خود در عین داشتن امنیت کامل می باشند.

سرمایه گذاری

 

قدرت ریسک پذیری خود را تعیین کنید

آگاهی یافتن از افق های سرمایه گذاری خود به شما کمک می کند که قدرت خود در این کار را نیز بسنجید.

افرادی که بر روی اهداف کوتاه مدت تمرکز کرده اند، احتمالا قدرت ریسک پذیری کمتری نسب به آن هایی که برای بازنشستگی خود بعد از 40 سال سرمایه گذاری کرده اند، دارند.

برای کاهش ریسک خود، و به عنوان بهترین روش، همه شانس های خود را در یک سبد قرار ندهید. اگر نمونه کاری شما در سهام سنگین است، چندین شرکت و صنعت مختلف را پوشش دهید. به این شکل، رکود یک بخش زیان زیادی به شما وارد نمی کند. سرمایه گذاری مشترک یک روش ساده برای ایجاد تنوع است.

شما همچنین می توانید با انواع مختلف این کار ریسک خود را کاهش دهید. داشتن یک ترکیب سالم از سهام و اوراق قرضه و تنظیم دوباره نرخ هر کدام یا توازن دوباره آن ها با نزدیک شدن شما به بازنشستگی یا تاریخ هدف خود می تواند سرمایه گذاری شما را امن نگه دارد.

سرمایه گذاری

پول خود را در کجا سرمایه گذاری کنید؟

برای اکثر مردم، آسان ترین راه شروع سرمایه گذاری از طریق حساب بازنشستگی می باشد. با توجه به نحوه استخدام شما و مقدار سرمایه شما، گزینه های بازنشستگی زیادی وجود دارند. شما همچنین بایز هزینه های حساب های بازنشستگی و نوع صندوق یا دارایی هر کدام را در نظر بگیرید.

 

  1. 401(k)

401(k) یک برنامه بازنشستگی با حمایت کارفرما می باشد. شما می توانید درصدی از دریافتی خود را به 401(k) خود اختصاص دهید که مالیات آن تا زمانی که برای بازنشستگی خود برداشت کنید به حالت معلق خواهد بود. خیلی از کارفرماها سهام هایی مطابق با درصد خاصی را پیشنهاد می دهند. در سال 2019، بیشتری مقداری که می توانید به 401(k) خود اختصاص دهید 19.000 دلار است. اگر شما 50 ساله یا بیشتر هستید، می توانید 6000 دلار بیشتر به آن اختصاص بدهید.

 

  1. IRA سنتی

درست مثل 401(k)، اعانه شما به IRA سنتی نیز به حساب بدون مالیات می رود و مالیات آن از سود آن کسر می شود. IRA ها با حمایت کارفرما نیستند. اگر شما در حال حاضر در یک برنامه بازنشستگی کارفرما شرکت کرده اید، می توانید تا 6.000 دلار را به IRA سنتی اختصاص دهید. اگر 50 ساله یا بیشتر هستید می تواند تا 7.000 دلار اختصاص دهید.

 

  1. Roth IRA

برخلاف 401(k) یا IRA سنتی، اختصاص پول شما به یک Roth IRA پیش مالیات دارد یعنی بدون مالیات رشد کرده و تا زمان برداشت مالیات به آن نمی خورد. مثل یک IRA سنتی، شما می توانید یک Roth IRA را در کنار یک برنامه با حمایت کارفرما داشته باشید و تا 6.000 دلار یا در صورت حائز شرایط بودن تا 7.000 دلار را به آن اختصاص دهید. محدودیت های اعانه، محدودیت های ترکیبی هستند که برای هر دو مدل IRA اعمال می شوند که بدین معناست که شما نمی توانید برای بیشترین مقدار را برای هر دو داشته باشید.

راهنمای نرخ بانکی می تواند به شما کمک کند که کدام مدل از IRA برای شما بهتر است.

 

بعد از به حداکثر رساندن حساب بازنشستگی خود، یا اگر به دنبال یک گزینه کوتاه مدت هستید، یک حساب کارگذاری روش خوب دیگری برای سرمایه گذاری می باشد.

درحالی که می تونید مدیریت صندوق خود را به شکل فعالی انتخاب کنید، یک صندوق شاخص می تواند برای شما بازپرداخت هایی را در حین داشتن هزینه های پایین فراهم کند. به دنبال حساب های متفاوت با سبک مدیریتی و عملکرد مناسب برای خود باشید.

 

  1. سرمایه گذاری مشترک

سرمایه گذاری مشترک یک نمونه مدیریت شده است که دارایی افراد را به ترکیبات مختلفی از سرمایه گذاری شامل سهام، اوراق قرضه و غیره اختصاص می دهد. آن ها بر اساس ریسک، عملکرد، هزینه ها و استراتژی های سرمایه گذاری تفاوت خواهند داشت. سرمایه گذاری های مشترک اغلب ابزار شناخته شده ای برای حساب های بازنشستگی می باشند.

 

  1. ETF

مثل سرمایه گذاری مشترک، ETF به شما اجازه می دهد که در یک بازه از سهام و اوراق قرضه شرکت ها و بخش های مختلف سرمایه گذاری کنید. ETF ها به راحتی و مثل سهام شخصی خرید و فروش می شوند اما تنوع سرمایه گذاری مشترک را برای فرد به همراه دارند. ETF ها از لحاظ مالیاتی کارآمدی بیشتری نسبت سرمایه گذاری های مشترک دارند و اغلب با حداقل های پایین تر و هزینه های کمتر همراه هستند که برای سرمایه گذاران تازه کار گزینه بسیار خوبی هستند.

 

  1. صندوق بازار پول

صندوق های بازار پول نوعی از سرمایه گذاری مشترک هستند که از سرمایه گذاری های با ریسک پایین مثل CD ها و اوراق قرضه کوتاه مدت تشکیل می شوند. صندوق های بازار پول را به عنوان سرمایه گذاری امن در نظر میگیرند و نقدینگی شان، آن ها را به یک گزینه خیلی خوب برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت 5 ساله یا کمتر تبدیل می کند.

سرمایه گذاری

انتخاب یک دلال

در دنیای امروز، سرمایه گذاران جدید می توانند به راحتی و با دانلود یک نرم افزار یا وارد شدن به یک سایت یک حساب باز کنند. آشنا شدن با انواع سرمایه گذاری که به دنبال آن هستید می تواند به انتخاب دلال یا مشاور مناسب کمک کند.

  • ربات های مشاوره: شما احتمالا در مورد ربات های مشاوره معروف مثل ACORN, Wealthfront و Betterment شنیده اید که برای تازه کار ها و افراد متخصص هم خوب است. ربات های مشاوره آسان هستند، هزینه پایینی دارند و معمولا حداقل های پایین تری نسبت به دلال های سنتی دارند. در حالی که هر ربات مشاوره با دیگری تفاوت دارد، اکثر آن ها به شما اجازه می دهند که افق زمانی و قدرت ریسک پذیری خود را انتخاب کنید سپس یک برنامه کاری برای شما می سازد که شما می توانید با نزدیک شدن به تاریخ هدف خود آن را دوباره تنظیم کنید.
  • دلال های آنلاین: دلال های آنلاین مثل E-Trade, Ally Invest و TD Amertrade گزینه های در دسترسی برای سرمایه گذارانی هستند که می خواهند هزینه های کمتری نسبت به مشاوران سنتی سنتی بپردازند اما دسترسی بیشتری نسبت به ربات های مشاور می خواهند. با توجه به چیزی که به دنبال آن هستید، راحتی، ابزارهای مطالعاتی، حداقل های توافقی یا هزینه پایین – نرخ بانکی مجله دلال ها می تواند به شما در یافتن بهترین دلال آنلاین کمک کند.
  • مشاوران اقتصادی: اگر شما یک برنامه کاری پیچیده تر دارید یا به یک تعامل رو در رو نیاز دارید، یک مشاور مالی سنتی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در حالی که شما احتمالا هزینه بیشتری برای یک مشاور پرداخت می کنید، آن ها می توانند توصیه های مدیریتی و راهنمایی های عمیقی به شما بکنند و حتی به شما کمک بکنند تا یک برنامه کلی مالی بهتر برای خود داشته باشید.

سرمایه گذاری

حرف آخر

هر فردی که به دنبال سرمایه گذاری است باید با آماده شدن برای یک حساب با مزیت مالیاتی برای زمان بازنشستگی خود شروع کند. حساب های کارگذاری شخصی نیز می تواند روش خیلی خوبی برای سرمایه گذاران جدید باشد تا با کمک یک مشاور یا دلال آنلاین دارایی خود را افزایش دهید.

سهام و اوراق قرضه تنها راه های سرمایه گذاری نیستند، شما می توانید در سهام های شخصی، املاک، وام های شخصی، یا حتی طلا سرمایه گذاری کنید.

هر ترکیبی که انتخاب کنید، شانس موفقیت شما با ایجاد تنوع در پروفایل خود و تزار کردن سرمایه گذاری خود با قدرت ریسک کردن و افق های زمانی خود بیشتر می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)