هفت راز ثروتمند شدن در سنین 20 تا 30 سالگی

  • توسط pooladmin
  • 15/12/2019
  • 0
هفت راز ثروتمند شدن

 

هیچ روش مستقیمی که ضامن آینده ای غنی به لحاظ مالی برای شما باشد وجود ندارد، اما این 7 روش می تواند تا جوان هستید شما را کمک کند.

همۀ ما آرزو داریم که ثروتمند شویم. برای بسیاری از ما ثروتمند شدن در یک روز به طوری که میلیونری خود ساخته شویم رویایی بسیار دور از انتظار است. نباید هنگامی که خیلی پیر شدید شروع کنید به ثروت اندوزی بلکه تا جوان هستید باید کاری کنید. الان قوه بالقوه بالایی دارید تا از فرصت ها استفاده کنید و زمان زیادی نیز دارید که به شما امکان این کار را درحالی که پیر می شوید می دهد.

همانطور که گفته شده است، زندگی در دهه های بیست و سی سالگی بدون چالش های آن نیست، شاید وام دانشجویی داشته باشید یا ناشناخته هایی که شما را از انجام آنچه باعث شود سریع تر ثروتمند شوید باز دارد. هیچ راه مستقیمی که ضامن یک آیندۀ خوب به لحاظ مالی باشد وجود ندارد اما این هفت راز ثروتمند شدن می تواند شما را تا جوان هستید کمک کند.

 1. عقب انداختن کار ها را متوقف کنید

در سنین جوانی به اینکه همیشه زمان کافی برای هرچیزی وجود دارد یک باور است. جوانان اغلب باور دارند که بازنشستگی یا ثروت اندوزی چیزی است که بعد ها در زندگی می آید، و با دغدغه های الان سازگار نیست. متاسفانه این کار اغلب منجر به چرخۀ «آخ! این کار را باید ماه بعد انجام بدهم» می شود، ماه پس از ماه دیگر، تا اینکه متوجه می شوید ده سال گذشته و زمان زیادی را از دست داده اید. اولین گام توقف عقب انداختن کارهاست، ذخیره سازی و سرمایه گذاری ترسناک است اما هرچه بیشتر برای انجامش منتظر باشید مزایای کمتری بدست می آورید.

هفت راز ثروتمند شدن

 2. بدانید که هیچ معجزه ای در کار نیست

استفاده از واژه «راز» در عنوان این مقاله ممکن است شما را به فکر یک ضمانت، یا یک راه حل جادویی جهت ثروتمند شدن بیندازد. اما وجود ندارد. اهداف پایه ای ساده هستند: بیشتر پول درآورید تا اینکه خرج کنید، و از پول های اضافی تان خرج کنید تا عاقلانه سرمایه گذاری کنید. چگونگی سرمایه گذاری به شما بستگی دارد اما هدف مشخص سرمایه گذاری ای است که در آینده پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. همین. روش های دستیابی به این هدف با پول بیشتر، خرج کمتر و سرمایه گذاری عاقلانه است.

 3. بر روی خودتان سرمایه گذاری کنید

هدف بعدی تان باید سرمایه گذاری بر روی خودتان باشد. شما بهترین منبعی هستید که می تواند ثروت بدست بیاورد. سرمایه گذاری بر روی خود یعنی صرف زمان بیشتر بر روی تحصیلات تان، شفاف سازی مهارت های تان، و ملاقات با افرادی که می توانند به شما در رسیدن به هدف تان کمک کنند. مهارت، تحصیلات، تجربه و ارتباط بیشتر منجر به فرصت های ارزشمند بیشتر برای رسیدن به هدف تان می شود که به معنی حقوق بیشتر و گزینه های بیشتر برای پیمودن مسیر است، تا یک پایۀ قوی مالی داشته باشید.

 4. بودجه سازی کنید

مراحل نکتۀ 2 را به یاد بیاورید: پول بیشتر بدست آورید، کمتر خرج کنید، و عاقلانه سرمایه گذاری کنید. نکته 3 پول بدست آوردن بیشتر را پوشش می دهد و این یکی خرج کردن کمتر را پوشش خواهد داد. یک بودجۀ دقیق برای خودتان بر اساس درآمد و هزینه های رایج تان بسازید. محدودیت های جدی هزینه های تان را مشخص کنید و با دقت نگاه کنید که پول تان در کدام قسمت ها خرج می شود، شاید در برخی مواقع که پول تان را هدر می دهید شگفت زده شوید. هنگامی که مشخص شد، می توانید شروع کنید به ساخت بودجه و خرج کردن در حد معقول و باقی آن را در حساب ذخیره سازی یا سرمایه گذاری نگه داری کنید.

هفت راز ثروتمند شدن

 5. وام/بدهی تان را کاهش دهید

یکی از هفت راز ثروتمند شدن کاهش بدهی است. پیش از آنکه ذخیره سازی و سرمایه گذاری پول تان را به طور منظم شروع کنید، یک روش معمول و خوب ایدۀ کاهش مقدار وام/ بدهی تان است. بدهی کارت اعتباری، وام دانشجویی و حتی قسط ماشین می تواند نرخ بهرۀ بالایی را بر دوش شما بگذارد، به صورت ماهانه قرض هایی وجود دارد که درآمد شما را کاهش می دهد و پول بیشتری را از آیندۀ مالی شما می گیرد. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد، این قرض ها را به عنوان اولویت در نظر بگیرید تا هرچه زودتر از آن خلاص شوید.

 6. یکی از هفت راز ثروتمند شدن خطر کردن است

شما جوان هستید. سال های زیادی پیش رو دارید. الان زمان خطر کردن است. بر فرصت ها با ریسک بالا سرمایه گذاری کنید. شغل تان را هنگامی که بیزینس شخصی خود را راه انداختید ترک کنید. به دنبال فرصت های جدید باشید. اگر چیزهایی درست پیش نمی رود بدانید که زمان زیادی برای درست کردن آن خواهید داشت. بسیاری از افراد ثروتمند به شما خواهند گفت که بهترین راه حل ها برای موفقیت همراه با خطرات محاسبه شده بوده است. اکثر مردم به دنبال امنیت هستند، پس اگر می خواهید از آن ها جدا باشید باید چیزهای جدید را امتحان کنید، شاید یک چیز سخت.

 7. تنوع ایجاد کنید

علاوه بر این که خطر کردن یک روش سود آور در دهه 20 و 30 سالگی است، ایده خوبی برای بالا بردن تلاش تان نیز است. فقط یک مهارت یا ارتباط های حرفه ای را قوی نکنید. بر یک نوع سرمایه گذاری تکیه نکنید، و بر تمام پول های ذخیره تان شرط بندی نکنید. در عوض چندین جریان درآمد مشخص کنید، چندین طرح برای کارها و اهداف تان در نظر بگیرید و هرجا به دنبال فرصت های جدید باشید. این کار از شما در برابر فقدان ها محافظت می کند و فرصت پیشرفت شما را افزایش می دهد.

با استفاده از این هفت راز ثروتمند شدن خواهید بود تا ثروتمند شدن را افزایش دهید و اهمیتی ندارد در چه مرحله ای از زندگی تان هستید. بله، اولین گام ها سخت هستند، بدهی های تان را کاهش دهید، اعتبار نامه تان را مشخص کنید، یک سهام برای سرمایه گذاری ایجاد کنید، اما در صورتی که زود و صحیح به آن دست یافتید، خودتان را برای موفقیت های مالی بعدی آماده کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)