واقعیتی درباره خط تجاری بیزینس

  • توسط pooladmin
  • 23/01/2020
  • 0
خط تجاری

 

اگر سعی دارید کارت بیزینس ثبت کنید، احتمالا واژه «خط تجاری» به گوشتان خورده است. می دانید که از چه اهمیتی برخوردار هستند اما مطمئن نیستید که چطور آن ها را بدست آورید و چطور می توانند برای بیزینس تان سودمند باشند. در اینجا ما این نکته ها را بیان می کنیم:

خط تجاری بیزینس چیست؟

یک خط تجاری بیزینس حسابی ست که بین بیزینس و فروشنده وجود دارد. همانند کارت های اعتباری بیزینس، خطوط اعتباری، و وام ها. آن ها شامل اطلاعاتی درباره فروشندگانی هستند که به عوامل تجاری اعتبار گزارش می دهند. برای مثال، حساب یک فروشنده با net-30، net-60، یا net-90. اگر آن فروشنده اطلاعاتی را به دفتر اعتبار گزارش کند، یک خط تجاری بیزینس ایجاد کرده است.

اهمیت خط تجارت چیست

خط های تجارت برای ایجاد اعتبار اهمیت دارند زیرا آن ها اطلاعاتی را درباره چگونگی مدیریت اعتبار در گذشته فراهم می کنند. بدون آن اطلاعات، کار برای نمونه اعتباری سخت خواهد شد تا نشان دهد که در آینده چگونه پرداخت را انجام دهد. Paydex Score محصول D & B، برای مثال، نیازمند سه خط تجارت است تا محاسبه کند.

چگونگی یافتن خط های تجارتی که گزارش می دهند

ثبت یک اعتبار بیزینسی خوب اغلب فرآیند پیچیده ای دارد زیرا تمام وام دهندگان و فروشندگان به تمام عوامل بیزینس اعتباری گزارش نمی دهند. برای مثال، اطلاعات درباره تجهیزات تان ممکن است در داده های PayNet نشان داده شود در حالی که اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری اغلب برای وام دهندگان از طریق مبادلات مالی بیزینس کوچک (SBFE) به اشتراک گذاشته می شود.

نکته: آیا به حساب هایی که به عوامل تجاری اعتبار گزارش می دهند نیازمند هستید؟ از تجهیزات رایگان در حساب Nav استفاده کنید. به ویژه ابزار BusinessLauncher به شما کمک خواهد کرد تا شرکت های گزارش دهنده را شناسایی کنید، و مارکت Nav حساب هایی را شناسایی می کند که از طریق CreditBuilder Badge گزارش می دهند.

خط تجاری

خط تجاری فصلی

شاید واژه «خط تجاری فصلی» به گوش تان خورده باشد. این واژه به حساب هایی با تاریخچه اعتباری ثبت شده برمی گردد. برخی از شرکت ها پیشنهاد فروش این خطوط تجاری را دارند تا به صاحبان بیزینس در ثبت اعتبار کمک کنند. در اینجا چگونگی کار را شرح می دهیم:

شرکتی سهامی را ثبت می کند و تحت نام شرکت حساب هایی  با هدف پیشرفت در زمینه کاری ایجاد می کند. سپس این نام تجاری را به بیزینس های دیگر با این وعده که آن ها فورا به هزاران دلار در خطوط اعتباری دست خواهند یافت، می فروشند. اما این به آن شکلی که به نظر می رسد نیست. خطوط اعتباری ثبت شده از آن نوع مالی نیست که بیزینس های جدید بدان نیاز دارند، و اگر وام دهندگان از صاحبان بیزینس جدید نا امید شوند تلاش می کنند تا آن حساب ها را هرچه زودتر ببندند. Nav CEO Levi King می گوید: «این بسیار شک برانگیز است. » اگرچه دلایل منطقی در پشت خریدن نام یک سهام وجود دارد، اما تلاش برای دسترسی به تامین مالی بیزینس تان همیشه به آن شکل که باید واجد شرایط نیست.

خط تجاری

 

قدم بعدی چیست؟

ایجاد یک اعتبار بیزینسی قوی یک هدف ارزشمند است. این هدف می تواند منابع مالی بهتری را برای بیزینس تان به ارمغان آورد. به شما کمک می کند تا کارت بیزینس تان را از کارت شخصی تان جدا سازید و همچنین کمک می کند تا از ضمانت های شخصی پرخطر اجتناب کنید. ثبت خطوط تجاری مثبت گام مهمی در این فرآیند است. برای انجام این کار باید گام های زیر را بردارید:

یک کارت اعتباری بیزینسی باز کنید که به عوامل اعتباری تجاری گزارش دهد

حساب هایی با وام دهندگان یا فروشندگان باز کنید که به عوامل اعتباری بیزینس گزارش دهند. می توانید آن ها را با استفاده از ابزار رایگان در دسترس BusinesssLauncher با یک حساب رایگان Nav بیابید

مبالغ حساب تان را به موقع پرداخت کنید و در مسیرتان حرکت کنید تا به یک اعتبار بالا در بیزینس برسید

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)