چگونگی ثبت اعتبار بیزینس ، دریافت کارت بیزینس و ساخت کارت بیزینس

  • توسط pooladmin
  • 11/11/2019
  • 0
اعتبار بیزینس

 

چگونگی ثبت اعتبار بیزینس

  1. بیزینس تان را روی نقشه پیاده کنید
  2. اعتبار خوبی با عرضه کنندگان و فروشندگان ایجاد کنید
  3. از شماره ملی کارفرما استفاده کنید
  4. از وقت تان به شکل بهینه استفاده کنید
  5. یک کارت اعتباری بیزینسی باز کنید
  6. به شکل قانونی عمل کنید
  7. هزینه های بیزینسی و شخصی را از یکدیگر جدا کنید
  8. اعتبارتان را در نظر داشته باشید

در نظر داشته باشید که چگونه می توانید به منابع مالی بیزینسی و اعتبار دست یابید زیرا این یک ضرورت برای بیزینس های کوچک موجود و جدید است. از هزینه های استارت آپ تا استراتژی های جدید، با استفاده از یک اکانت مستقیم کارت بیزینسی خود را ثبت کنید تا کمکی برای برنامه های بیزینسی آینده تان باشد.

امتیاز بیزینس چیست؟

بیزینس ها می توانند گزارش ها و امتیازهای اعتبار بیزینس مانند آن چه مردم انجام می دهند داشته باشند. بسیاری از کارت های بیزینسی مانند Dun & Bradstreet، Experian، و Equifax همگی رکوردی از پرداخت بدهی و دیگر اطلاعات اعتباری در بیزینس به ثبت رسانده اند. گزارش های اعتباری بیزینس ممکن است توسط وام دهندگان، عرضه کنندگان، شرکت های بیمه و دیگر سازمان های ارزیابی اعتباری یا برنامه های بیمه یا قرارداد بیزینسی مورد استفاده قرار بگیرند.

این نکات در چگونگی به ثبت رساندن اعتبار بیزینس می تواند به شما در به ثمر رساندن برنامه های تان مفید باشد.

اعتبار بیزینس

8 مرحله جهت ثبت کارت بیزینس

 1. برنامه تان را روی نقشه پیاده کنید

از آن جایی که می خواهید بیزینس تان را راه بیندازید، صرفا به این معنا نیست که طبق نقشه پیش می روید. شما نمی توانید به طور موثر کارت اعتباری را ثبت کنید مگر تا زمانی که بیزینس تان را ثبت کنید. یک شماره تلفن بیزینس بگیرید و آن را در فهرست قرار دهید. هر بیزینس اعتباری باید یکی از این تلفن ها و فهرست ها داشته باشد. همچنین یک حساب بانکی به نام بیزینس قانونی تان باز کنید و به طور منظم جهت پرداخت قبض های تان از آن استفاده کنید.

 2. ارتباط و اعتبار خوبی با عرضه کنندگان و فروشندگان داشته باشید

در جهان بیزینس، یک ارتباط خوب با صنعت مرتبط با عرضه کنندگان حکم طلا دارد. هرچه ارتباط تان بهتر باشد، هزینه کمتری جهت آیتم ها و خدمات پرداخت می کنید. اگر بتوانید یک خط اعتبار بیزینس یا پرداخت مانند آن هایی که میزان پرداخت به کارت های اعتباری را گزارش می کند داشته باشید، می توانید یک اعتبار بیزینس مثبت از خود ثبت کنید.

فروشندگان تان نیازی ندارند تا به دفاتر اعتباری گزارش دهند، اگرچه ممکن است نیاز داشته باشید تا فعالیت داشته باشید و حساب هایی برای آن ها باز کنید. در اینجا سه نوع فروشنده وجود دارد که گزارش پرداختی ها به دفاتر بیزینس اعتباری را ارائه می کند و جهت ارتقا اعتبار منعطف هستند.

 3. از شماره ملی کارفرما استفاده کنید

شماره ملی کارفرما یا EIN همانند یک شماره امنیتی اجتماعی برای بیزینس تان است. جهت قانونی شدن بیزینس تان، همچنین برای باز کردن یک حساب بانکی با اسم بیزینس تان یا قرارداد بیزینسی مطمئن به یکی از این ها نیاز خواهید داشت.

اعتبار بیزینس

 4. یک کارت اعتباری بیزینسی باز کنید

باز کردن یک کارت اعتباری بیزینسی همراه با شرکتی که به سازمان ها گزارش اعتبار ها را ارائه می می کند، روشی بسیار مطمئن برای ثبت کارت بیزینسی است. شما باید حداقل یک کارت اعتباری باز کنید اما بیش از یکی مورد نیازتان است. با این وجود، مطمئن شوید که از آن به درستی استفاده می کنید و بیش از حد از منابع مالی بیزینسی تان استفاده نمی کنید. هنگامی که کارت اعتباری همراهتان است بدان معنا نیست که باید تمام آن را استفاده کنید.

 6. به شکل قانونی عمل کنید

اگر پیش از این اقدام نکرده اید، به طور جدی سعی کنید که به شکل قانونی عمل کنید. با اضافه کردن Inc یا LLC به بیزینس تان، می توانید به شکل قانونی بیزینس تان را از زندگی شخصی جدا کنید. اگر این کار را انتخاب نکنید، پیشینه اعتباری شخصی و بیزینسی تان به شکل قانونی ضمیمه می شود.

 7. هزینه های بازرگانی و انتقالی را از هزینه های شخصی جدا کنید

به دنبال مراحل بالا، این مرحله کمی اضافی ست اما بهرحال اهمیت دارد. با باز کردن یک کارت اعتباری، خطوط اعتباری، و حساب های بانکی با نام قانونی بیزینس تان، هزینه های شخصی تان را جدا می کنید. Inc یا LLC جدید خود را اضافه می کنید و فاصله زیادی میان این دو ایجاد می کنید. به وضوح هزینه های تان را جدا می کنید تا راحت تر مالیات را مدیریت کنید.

اعتبار بیزینس

 8. اعتبارتان را در نظر داشته باشید

25 درصد از صاحبان بیزینس های کوچک خطا های مهمی را در گزارش های اعتباری شان، ارائه کرده اند. بررسی کارت بیزینسی تان می تواند به شما کمک کند تا هرگونه مشکل را شناسایی کنید. اگر نمی توانید مشکل را پیدا کنید، با سازمان گزارش هماهنگ شوید.

ایجاد اعتبار بیزینسی

گام بعدی ایجاد یک اعتبار بیزینسی قدرتمند است. بسیاری از مراحل بالا به شما برای انجام آن کمک می کنند، اما بسیار اهمیت دارد تا بر دو مرحله ویژه تمرکز کنید تا به شما کمک کنند که پیشینه اعتباری و تجاری تان را ارتقا دهید.

اولین گام پرداخت به موقع است. در توصیه بالا، اشاره کردیم که پرداخت به موقع تا چه حد اهمیت دارد. اما با برخی منابع بیزینسی، می توانید اعتبار اضافی برای پرداخت صورت حساب ها بگیرید. اطلاعات پرداخت در گزارش های اعتبار بیزینسی اغلب نسبت به گزارش های اعتباری شخصی دقیق تر است. اگر می توانید سریع تر پرداخت کنید تا منابع اعتباری بیزینسی تان را سریع تر ایجاد کنید.

دومین توصیه برای ایجاد یک اعتبار بیزینسی خوب این است که اطمینان یابید گزارش حساب های تان به سازمان های اعتبار بیزینسی متغیر ارسال می شود. تمام فروشندگان و وام دهندگان به تمام سازمان های اعتباری گزارش نمی دهند. برای مثال، کارت اعتباری بیزینسی تان ممکن است گزارشی به SBFE بدهد اما اطلاعاتی برای D & B نفرستد، و متوجه آن نخواهید شد مگر زمانی که گزارش های تان را بررسی کنید.

بنابراین مطمئن شوید که گزارش اعتباری تان اکثر سازمان های اعتباری را پوشش می دهد، در غیر این صورت، ارجاعات اعتباری اضافی را در نظر بگیرید. از طریق اشتراک Nav’s Business Loan Builder، می توانید شاهد Experian Intelliscore، D & B Paydex Score و FICO SBSS Score تان باشید.

اعتبار بیزینس

چرا باید نحوه ثبت اعتبار بیزینسی را یاد بگیریم؟

اگر این مقاله را خوانده اید، فهمیده اید که قبلا می دانستید اعتبار خوب برای آینده بیزینس تان اهمیت دارد، اما حال نگاهی عمیق تر به مزایا آن خواهیم داشت.

شماره اعتباری بیزینس به صاحبان بیزینس کمک می کند تا بهتر از نرخ بهره وام مراقبت کنند، و مواردی که لازم است تا برای خدمات یا محصولات خاصی بازپرداخت انجام دهید را کاهش می دهد. همچنین تجارت بهتری با عرضه کنندگان مهم در صنعت مد نظرتان خواهد داشت. در بلند مدت این به شما کمک خواهد کرد تا پول تان را ذخیره کنید و به صندوق مالی یا دارایی مورد نیازتان جهت رشد بیزینس دست یابید.

در واقع یکی از دلیل های اصلی برای صاحبان بیزینس که نمی توانند به صندوق های مالی درسترسی داشته باشند، عدم درک آن ها از اعتبارشان است. American Dream Gap Report در سال 2015 دریافت که تقریبا از هر چهار بیزینس، یک مورد از آن ها نمی دانند که چرا از برنامه های وام دهی محروم هستند، درحالی که این شماره اعتباری بیزینس شان 41 درصد بیشتر از میزان لازم جهت ثبت برای دریافت وام های کوچک بیزینسی است.

علاوه بر این، یک مسئله مهم در رابطه با مسائل مالی بیزینس درگیر شدن با ضمانت های شخصی ست. ضمانت شخصی / فردی قولی ست از طرف یک فرد صاحب بیزینس که مسئول پرداخت بدهی بیزینس شان هستند، در صورتی که توانایی پرداخت بدهی را ندارند. 86 درصد از صاحبان بیزینس از اعتبار فردی شان استفاده می کنند تا به رویاهای شان دست یابند، و صبت اعتبار بیزینسی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید خطی مهم و واضح میان منبع مالی شخصی و کاری تان بکشید و نیاز برای امضا یک ضمانت نامه فردی برای مسائل مالی بیزینس تان را رفع کنید.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)